Treff i morgen 10/6 kl. 16.30

Starbucks

Forumet er livet
Hei alle sammen! Vi møtes på Jacob Aall på Majorstua ca. 16.30. Jeg tenkte jeg skulle bestille bord, og lurer da på hvem som er med, så jeg vet sånn ca antall:) Vi er ihvertfall et par stykker som skal spise. Hvem kommer??

*Hero
*Starbucks
*Bella <3
*lillemaur (kanskje)
*Lena
*Mammadrøm
*stinefine

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Last edited:
Lena? Lillemaur? Mammadrøm? Dumt man ikke kan tagge Hehe

Starbucks var smart og gikk inn i dagboka. for følger ikke med om dagen. jeg er med

Me so clever!! :):)

Jeg er med :) men var det 16.30 vi skulle møtes, trodde det var 17.30, jeg da kan jeg jo ta et tidligere tog da :)

Jeg er med :) men var det 16.30 vi skulle møtes, trodde det var 17.30, jeg da kan jeg jo ta et tidligere tog da :)
Jeg tror hero er der så tidlig som 16.30. Jeg er der også tidlig, men vi satte tiden til 17.30 i tilfelle folk skulle hjemom eller noe først. Jeg satser på å være der 16.30, men avhengiger litt på trafikken:)

Jeg tror hero er der så tidlig som 16.30. Jeg er der også tidlig, men vi satte tiden til 17.30 i tilfelle folk skulle hjemom eller noe først. Jeg satser på å være der 16.30, men avhengiger litt på trafikken:)

Ok, da tar jeg det toget som er på Oslo s 16.16 da, om det bare er 5min med t-banen så er det vel ikke så mye over halv jeg er der da :)

Ok, da tar jeg det toget som er på Oslo s 16.16 da, om det bare er 5min med t-banen så er det vel ikke så mye over halv jeg er der da :)
Bra! Dette blir koselig da:):)

Jeg blir gjerne med!

Hei alle sammen! Vi møtes på Jacob Aall på Majorstua ca. 16.30. Jeg tenkte jeg skulle bestille bord, og lurer da på hvem som er med, så jeg vet sånn ca antall:) Vi er ihvertfall et par stykker som skal spise. Hvem kommer??

*Hero
*Starbucks
*Bella <3
*lillemaur (kanskje)
*Lena
*Mammadrøm

Supert gleder meg

Sent from my iPad using BV Forum

Måtte denne dagen gå fort på jobb

Mulig jeg titter innom :)

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

...så lenge folk er komfortable m å hilse på icsibabyen vår på 3 mnd :)

...så lenge folk er komfortable m å hilse på icsibabyen vår på 3 mnd :)

For meg er det ikke noe problem. Det viser ihvertfall at det er håp:)

Så koselig! Jeg er på vei innover nå, annet ikke når jeg kommer frem :p *grønnbuss*

Back
Topp