Treff i Lillestrøm i januar?

Alinn

Glad i forumet
I en link tidligere snakket vi om et mulig kafebesøk i januar for de som bor i Lillestrøm-Sørum-Frogner-området!
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=15830144

Tenkte derfor at vi kan prøve å få til noe i slutten av mnd? Tenkte uke 3 eller 4. Jeg er 100% sykemeldt nå, så kan alle dager begge ukene. Da noen fortsatt jobber, er det kanskje greit å bli enig om enten en ettermiddag i uka, eller lørdag formiddag?

Er det fortsatt interesse for å få til noe treff? Og når passer det best? Og er det noen som vet om et passende sted å møtes? Tenkte vi kunne ta det et sted i Lillestrøm, så blir det midt i mellom for de fra Eidsvoll som kunne tenke seg å bli med, evt om noen fra Oslo vil joine [:D]?

Får dytte litt på denne selv!!! [:D]

*Dytte litt til*! Tydelig at det fortsatt er juleferie blandt de nordlige Akershusinnbyggerne, hehe!! [:D] [:D] [:D]

Prøver å dytte for siste gang...

Hmm, enten er det få folk fra Lillestrømområdet som er inne her for tida, eller så er det ingen som kan [:-] [:-] [:-]
Jeg dytter en gang til, og håper på reaksjon. *spent*

Det ville vært veldig koselig, men kommer litt ann på hvilken dag, når på døgnet og litt sånn. jobber 100% enda veit du, så det er litt snaut med tid på dagtid:)

Jeg blir gjerne med på treff! [:D] Peppes i Lillestrøm er jo koselig da... Eller Big Horn hvis vi skal skeie ut litt.. [:)]

Jeg blir gjerne med på treff[:)]
Jobber 50% men får til å bli med uansett hvem dag det blir[:)]

Så bra [:)] da var dere endelig på plass, hehe [:D]

Peppes høres jo kjempebra ut!!! Har lenge gått rundt og hatt lyst på Peppes-pizza, men var ikke sikker på om det var Peppes i Lillestrøm!

Peppes har jo tilbud nå med spis så mye du vil alle dager hele åpningstiden tom 18.januar, som er en mandag. Kan dere da? F.eks kl 17.00 eller 18.00 (det som passer best)?

Her er noen andre datoer som passer:

Lørdag 23.januar (når som helst på dagen, kom med forslag)
Tirsdag 26.januar F.eks kl 17.00 eller 18.00 (det som passer best)
Torsdag 28.januar F.eks kl 17.00 eller 18.00 (det som passer best)
Fredag 29.januar F.eks kl 17.00 eller 18.00 (det som passer best)
Lørdag 30.januar (når som helst på dagen, kom med forslag)

Hva passer best for dere. Hadde vært kjempefint om alle fikk til på samme dato. Bare si alle dagene dere kan, og passende klokkeslett, så satser vi på fulltreffer, hehe!! [:D] [:D] [:D]

Jeg kan alle dagene[:)]

Så bra [:)]

Da er det bare å vente og se når de andre kan!!

Jeg kan gjerne Lørdag 23.januar [:D] Hva med dere andre?

Dersom du bare kan lørdag 23.jan, så kan vi kanskje satse på den dagen? tkss kunne jo alle dager!

Hva med deg, Nille 84, kan du lørdag 23.januar?

Og når passer det best å møtes? Kl 13.00 eller noe? Kom med forslag. Og om det er flere som vil henge seg på, så er det bare hyggelig [:D]

ORIGINAL: Alinn

Dersom du bare kan lørdag 23.jan, så kan vi kanskje satse på den dagen? tkss kunne jo alle dager!

Og når passer det best å møtes? Kl 13.00 eller noe? Kom med forslag. Og om det er flere som vil henge seg på, så er det bare hyggelig [:D]

Dytter.. [:)]

Dytte litt jeg også!!!! [:)]

ORIGINAL: Alinn

Dytter litt igjen!!! [:D]

Jeg har nå sendt PM til de som har svart i denne tråden og den tråden fra tidligere (øverst på siden!).
Tenkte det er lettere å få svar der. Når jeg har fått fler svar, og forslag på tidspunkt, lager jeg ny tråd med bekreftelse og tidspunkt

Back
Topp