Pinata og Bøllegull
Gift med forumet
Da jenter ser det ut til at vi får til ett treff her i Vestfold.
Sted: Peppes i Larvik nærmere bestemt på Fritzøe brygge Tordag 25 Mars.
Klokken:12.00
Veibeskrivelse fra Sandefjord strekningen.. :
Kjør mot Larvik, da av 2 avkjørsel mot Larvik. Følg skilt mot sentrum/stavern frem til du kommer til ett lykryss. Ta av til høyre der under brua. Da har du Bølgen på venstre side. Rett frem i første rundkjøring. Å i neste rundkjøring tar du til venstre. Da er du på fritzøe brygge. Parkeringshuset ligger rett ved siden av peppes. Du ser det når du kjører ned der [:D]
Er forresten der jordmor og lege er... [:)]
Er gratis parkering noen timer der [;)]
Ellers så kan dere sende meg en pm så får dere tlf nr mitt om dere skulle trenge hjep til å finne frem.
Gleeeeeeeeeeder meg til å treffe dere alle sammen!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hei igjen jenter!!
Vil bare minne dere på treffet førstkommende Torsdag! Hiv dere med da!! Blir knall koselig!!![:D][:D][:D]
-------------------------------------------------------------
I morgen torsdag kl 12!! Gleder meg masse til det!!! Håper flest mulig kan komme[:D]
[:D][:D][:D]
Så skriv dere opp her så ser vi sånn ca hvor mange som kommer!
Disse kommer :
Pinata
kokle
Veroniceen
hopsideisi.venternr2
MrsPink
kjerstinetta
Sted: Peppes i Larvik nærmere bestemt på Fritzøe brygge Tordag 25 Mars.
Klokken:12.00
Veibeskrivelse fra Sandefjord strekningen.. :
Kjør mot Larvik, da av 2 avkjørsel mot Larvik. Følg skilt mot sentrum/stavern frem til du kommer til ett lykryss. Ta av til høyre der under brua. Da har du Bølgen på venstre side. Rett frem i første rundkjøring. Å i neste rundkjøring tar du til venstre. Da er du på fritzøe brygge. Parkeringshuset ligger rett ved siden av peppes. Du ser det når du kjører ned der [:D]
Er forresten der jordmor og lege er... [:)]
Er gratis parkering noen timer der [;)]
Ellers så kan dere sende meg en pm så får dere tlf nr mitt om dere skulle trenge hjep til å finne frem.
Gleeeeeeeeeeder meg til å treffe dere alle sammen!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hei igjen jenter!!
Vil bare minne dere på treffet førstkommende Torsdag! Hiv dere med da!! Blir knall koselig!!![:D][:D][:D]
-------------------------------------------------------------
I morgen torsdag kl 12!! Gleder meg masse til det!!! Håper flest mulig kan komme[:D]
[:D][:D][:D]
Så skriv dere opp her så ser vi sånn ca hvor mange som kommer!
Disse kommer :
Pinata
kokle
Veroniceen
hopsideisi.venternr2
MrsPink
kjerstinetta