Treff i Bergen

lykke-wolf

Flørter med forumet
Hei

Jeg er innflytter i denne vakre regnfulle byen, og kjenner derfor ikke så mange andre mødre.
Jeg har fra før en datter på 3 år og venter en liten jente til den 14.02.2016

Den 07/11 kl 12.00 ønsker jeg å invitere dere til et lite treff jeg tenkte arrangere.
Slik at ikke bare jeg, men kanskje flere kommer i kontakt med mødre i området som venter i Februar 2016.

jeg har skaffet en del sponsorer og goodiebags slik at alle kan få en liten gave, og tenkte om alle tar med hver sin rett vil det bli som en tapas.

Jeg har leid lokale i Nordre toppe, på Mjølkeråen (Åsane)
Her er det gode bussforbindelser, og lett å komme seg til og fra.

Koselig om flest mulig vil bli med, er alt 11 som har sagt de ønsker å stille opp :)

Send meg en pm eller skriv gjerne her hva dere tenkter.
Men hadde vært veldig koselig å bli kjent og dele litt erfaringer face 2 face og ikke bare over nett :)

så koselig :D lagre dato, så kan jeg heller komme tilbake på tiden om det blir for tidlig for folk :P
tenker det er lettere på dagen for de med små fra før

ingen flere?

så gøy med litt respons. dere må bare skrive her om dere lurer på noe ang arrangementet. leter etter flere sponsorer slik at man kan få en liten ting når man kommer. skal ikke nekte de med januar og mars termin og komme altså :)
men hadde blitt veldig glad om jeg ikke sto der med leid lokale alene :P

Koselig tiltak :-) Skulle gjerne blitt med men jeg har jobbehelg den helgen. Men om jeg skulle gå ut av drift før den tid er jeg med :-)

synd. hadde vært koselig om du også fikk bli med. jobber enda med treffet for å få det best mulig :)
har dere noen ideer og innspill?

Kan hende jeg kommer :)
Hva er navnet på lokalet?

Dato: 7/11-15
Klokkeslett: 14:00
Adresse: Nordre Toppe 49 (Åsane)
Det er en kurvfest, så alle som skal komme, tar med seg en matrett hver. Fint om dere kan skrive under her hva dere ønsker å ta med. (fint om dere også skriver her hvis dere har noen alvorlige allergier, som må taes hensyn til).
Det blir kjøpt inn noe brus og kaffe/te, men har man spesielle ønsker for drikke, taes dette med selv.

jeg stiller med lokalet, prøver å få BV til å sponse oss med en goodie bag :) og det er flere med termin i februar som kommer.

babyverden kunne ikke sponse oss med noe, så leter videre :)

Er førstegangsfødende med termin 14.02.16 og bor i Åsane.

Høres veldig koselig ut, og skulle veldig gjerne vært med, men er dessverre vekkreist i helgen:(

Back
Topp