Treff i Bergen vest

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Vi snakket om ett treff i Bergen vest, så jeg tenkte kanskje vi kunne prlve og bli enige om en dag jeg?

Jeg vet at Pijah kunne hele denne uken, men ikke neste, så da foreslår jeg førstkommende fradag, på Peppes vestkanten.

Hva sier dere?

----

Da foreslår jeg førstkommende fredag kl. 19.30. Hvem er med? [:)]

*Becca*
Meya
Frk. Tvert I. Mot
Novemberbaby*09
*sdh*
Leilani
lissyjane
*Charley*
lille assa 75?
Pijah?
Delia?
En liten morellskatt?

Jeg skal prøve å få til fredagen, men jeg er faktisk litt usikker. Vi har barnefri på fredagen, nemlig.. Torsdag er vel eneste dagen denne uka jeg ikke kan. NEste uke er helt oppbrukt, men uka etter der igjen er helt ledig. 

Skulle det være på kveldstid? [8D]

ORIGINAL: Pijah

Jeg skal prøve å få til fredagen, men jeg er faktisk litt usikker. Vi har barnefri på fredagen, nemlig.. Torsdag er vel eneste dagen denne uka jeg ikke kan. NEste uke er helt oppbrukt, men uka etter der igjen er helt ledig. 

Ah.. Nei, da er det vel ikke sikkert det er så populært. [8D]

Jeg kan fredag og lørdag denne uken, har ikke barnefri før da..

ORIGINAL: *Meya*

var vel snakk om barnefri tur på peppes ja, så da går jeg ut ifra det skulle være på kveldstid. Skrev ikke noe tidspunkt jeg, for tenkte og høre hva som passet for dere andre. [:)]

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

var vel snakk om barnefri tur på peppes ja, så da går jeg ut ifra det skulle være på kveldstid. Skrev ikke noe tidspunkt jeg, for tenkte og høre hva som passet for dere andre. [:)]

Jeg er ferdig på jobb kl 1600, men vi får bil på fredag, og må en tur muuuligens på IKEA etter jobb og handle noe som har drøyd litt for lenge hehe... Så jeg er på Vestkanten alt etter som hva vi skal, en gang mellom 1645 og 1930 hehe.

Om jeg får snike meg med selv om jeg ikke har bittesmåbarn lenger.

ORIGINAL: Marlu

Jeg vil og! [:D]

Er det voksentreff da eller?

Tenkte det! [8D]

hørtes gøy ut [:D]

men peppes denne uken...høhø [8D]

Ja, jeg vet.. [>:] Men de har salat! [8D][:D]

Jeg er ferdig på jobb kl 1600, men vi får bil på fredag, og må en tur muuuligens på IKEA etter jobb og handle noe som har drøyd litt for lenge hehe... Så jeg er på Vestkanten alt etter som hva vi skal, en gang mellom 1645 og 1930 hehe.

Selvfølgelig! [:D] Har ikke bittesmå barn lenger jeg heller. [:-][8D]

Selvfølgelig! [:D] Har ikke bittesmå barn lenger jeg heller. [:-][8D]

Hehe høres kjekt ut. Har veldig lyst å bli med. Kan forsåvidt alle dagene hele helgen da.

Kan ta det tidligere og, jeg kan piske gubben hehe, vi kan si 1900 også for min del altså!

Jeg er forhåpeligvis nettopp ferdig med en fødsel da[:D] Så passer dårlig her i huset [:D] Men hadde vært suuuperkjekt sånn ellers! [:D]

ORIGINAL: Shushame85

Jeg er forhåpeligvis nettopp ferdig med en fødsel da[:D] Så passer dårlig her i huset [:D] Men hadde vært suuuperkjekt sånn ellers! [:D]

Hehe [:D] Satser på at vi tar flere treff, så du får slenge deg med når du er klar! [:)] Og lykke til! [:D]

ORIGINAL: Shushame85

Vi må møtes når du har født, sånn for gammelt arbeids-forholds skyld hehe.

Foreslår fredag kl. 19.30 jeg da. [:)] Så er Meya ferdig med det hun skulle også. [8D]

Hvem er med? [:)]

Passer dårlig for meg på fredag gitt, men er gjerne med en annen gang [;)]

Vi snakkes no på torsdag frk tvert.i.mot [:D]

Ah.. Jaja, vi får ta det igjen en annen gang. [:)]

Ja, det gjør vi. [:)] Håper føret holder seg så. [:-][8D]

Passer dårlig for meg på fredag gitt, men er gjerne med en annen gang [;)]

Vi snakkes no på torsdag frk tvert.i.mot [:D]

Ah.. Jaja, vi får ta det igjen en annen gang. [:)]

Ja, det gjør vi. [:)] Håper føret holder seg så. [:-][8D]

Jeg driter i det, din tur å kjøre [8D]

neida, krysser fingrene [:)]

Haha [:D] Hyggelig type du da! [8D][8D]

Ble ikke bare LITT nysgjerrig på hva dere tøvejenter skal på torsdag merker jeg, men jeg skal heller prøve å glemme det.. [8D] 19-1.30 høres ut som en god tid, om det er greit for min kjære..
Jeg har i hvert fall ikke anledning på dagtid i ukedagene, for da jobber jeg gitt...

Back
Topp