Treff i april

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nikki*

Guest
Treffet blir siste helgen i april,det er dato 29 april-1mai

Ja,vel jenter da planlegger vi treff! Så meld dere på
Vi er allerede noen!

De som bor i oslo er det greit å vite om dere møtes oss til middag på lørdag- Satser på å spise rundt kl 18.00.så tilbake på hotellet å drikke før byen.Det har vi gjort tidligere og stor suksess!
Så tar vi å spiser en vei med litt lett mat og ikke biff som vi gjorde en annen gang-spolerte jo nesten hele byturen med så mange mette mager

Endelig påmelding:-)
Nikki og liz-hotell
Entil-hotell
Chicka-hotell
Åsle-hotell
Shiby-Hotell
Vipsen-hotell
Cathrine-hotell

Ikke overnatting men skal møte oss=) MIDDAG
Oda sin mamma
Delfie
Marilu
Lillepusen

Må jo si jeg gleder meg!!!!!!!!!!!!!!!

Men Lillepusen og dere andre som bor i oslo og nærheten-må dere melde dere på middag![:D]

Jaaaa....

Lillepusen og Marita(husker ikke nick[:o]), skulle til og rope opp delfie men så hun stod på middag[:D][:D]

ORIGINAL: Frk.Chicka

Jaaaa....

Lillepusen og Marita(husker ikke nick[:o]), skulle til og rope opp delfie men så hun stod på middag[:D][:D]

Wiccababe eller no...?? Eller blander jeg nå?

Jeg har også meldt meg på[8D] Har visst falt ut av lista[&:]

fikk ikke endelig svar.. du skulle høre med noen først etter det jeg husker.

overnatting eller ikke? hele helgen?

Blir overnatting fra lørdag til søndag[:D] Sønnen min jobber turnus, så kan ikke satse på at han har fri den helgen[8D]

Jeg tar Bobla med! Har bedt ho melde seg på, men ho var usikker på om ho i det hele tatt huska passordet sitt her[:-]
Men jeg tar henne med uansett, jeg[8D][:D] Regner med ho kommer tilbake på hvordan det passer i forhold til jobb og sånn (fredag-søndag eller lørdag-søndag) litt seinere, men skal nok fixe det[;)]

ORIGINAL: *bølla*

Blir overnatting fra lørdag til søndag[:D] Sønnen min jobber turnus, så kan ikke satse på at han har fri den helgen[8D]

hvordan skal vi gjøre det med evt hotell da?
de fleste skal nok overnatte 2 dager

ORIGINAL: Entil

Jeg tar Bobla med! Har bedt ho melde seg på, men ho var usikker på om ho i det hele tatt huska passordet sitt her[:-]
Men jeg tar henne med uansett, jeg[8D][:D] Regner med ho kommer tilbake på hvordan det passer i forhold til jobb og sånn (fredag-søndag eller lørdag-søndag) litt seinere, men skal nok fixe det[;)]

bare du vet hun skal-så kan jeg skrive henne opp!=)
men vi må få klarhet i hele helgen eller ikke...!
moro dette

Pusen er med på middag! [:D]

Gleder meg til å se dere igjen, snupper.

hehehehehe......ME LIKE og savner. knall moro!

beijbi,håper du også kan på tur!=)

Det håper jeg å [:)]

Har igrunn blitt enig med gubben om at hvis vi får barnevakt til begge, så kjører han meg inn også blir jeg med ut å spiser å sånn, også kjører han meg hjem igjen på kvelden/natta.
Hvis jeg ikke jobber og ikke han jobber......!

Kan bli litt vanskelig med overnatting denne gangen, så prøver alle muligheter for å hvertfall få kommet inn å treffe dere [:)]

ORIGINAL: Beijbi

Det håper jeg å [:)]

Har igrunn blitt enig med gubben om at hvis vi får barnevakt til begge, så kjører han meg inn også blir jeg med ut å spiser å sånn, også kjører han meg hjem igjen på kvelden/natta.
Hvis jeg ikke jobber og ikke han jobber......!

Kan bli litt vanskelig med overnatting denne gangen, så prøver alle muligheter for å hvertfall få kommet inn å treffe dere [:)]

kan det bli vanskelig med overnatting,så dumt da=( hadde håpet hele helgen med deg. men FOR ALL DEL,ser jeg deg på lørdagen så skal jeg være super super fornøyd.. ingen av dere skal jobbe....

Back
Topp