Treff hos meg imorgen... Trenger tips!

Veslemary

Flørter med forumet
Hjelp... Jeg skal ha alle venninnene til min eldste datteren med mammaer + min forrige barselgruppe til sønnen min på snart 3 år. Vi blir 7 voksne m barn i alderen 3 og 11 år...
De kommer kl 13. Hva serverer jeg???? Er utslitt med lite søvn for lillemor på 9 uker er forts mye våken... Tenker å gjøre d litt lettvint ;) Holder det å bake litt og kaffe/saft/brus?? Hjeeelp!!

Ja gjør d ikkje det då? Du kan jo kjøpe NÅ pizzabunn ligge pizzafyll og litt ost på og rulle sammen så det blir pizzaboller hvis du vil servere noe sånt ;) og så ost på toppen såklart ;)
Ellers holder d nok med litt bakst og brus, kansje noe chips eller kjeks? :)

Jente 27.07.13 <3

Hjelp... Jeg skal ha alle venninnene til min eldste datteren med mammaer + min forrige barselgruppe til sønnen min på snart 3 år. Vi blir 7 voksne m barn i alderen 3 og 11 år...
De kommer kl 13. Hva serverer jeg???? Er utslitt med lite søvn for lillemor på 9 uker er forts mye våken... Tenker å gjøre d litt lettvint ;) Holder det å bake litt og kaffe/saft/brus?? Hjeeelp!!

Ja det var lurt!!! Noen pizzaboller og bagst :) takk for tips til min sovende hjerne ;)

Oppskåret frukt er jo også en hit for både voksne og barn. Absoluuuutt lov å gjøre det enkelt i vår situasjon for tida :-)

Back
Topp