Treff for Oslo/Akershus folk OPPDATERT!

jinah

Glad i forumet
Da blir det et hyggelig treff i Oslo på onsdag den 17 mars. Møt opp på fontena på midten av youngstorget, så går vi samlet til resturanten.
Klokkeslett er 18:45 Håper mange kommer [:D]

(Jeg blir nervøs av å tenke på det, fordi jeg kjenner ingen på det forumet her, men med så mange hyggelige mennesker her synes jeg alle burde kline til [;)] er jo fint å møte folk i samme situasjon)

Hadde vært kjempe koselig og treffes over en kopp kaffe eller matbit i byen da (Oslo by)
Steder er det jo et hav å velge i [:)]

ORIGINAL: 1ny1påvei

Hadde vært kjempe koselig og treffes over en kopp kaffe eller matbit i byen da (Oslo by)
Steder er det jo et hav å velge i [:)]

Ikke sant [:D] Oslo by er fullt av steder å gjøre det på!

Eg er og med!! :)

Nokken som har forslag til tid og sted?

Kan godt møtes på "Nøytral" grunn sånn første gangen kanskje?? Og så kan vi sjå an om vi møtes litt "hjemme hos" etter kvart?? :)

Hva med Peppes, Dolly eller Fridays, der er det jo både mat drikke som kan passe alle mann [:)]

ja, det burde gå greitt... Ellers var eg på en plass som heite Santinos, like ved yongstorget... Dei hadde og veldig god mat - type italiensk!
Men sikkert greitt å bestille bord uansett kor vi går, iallefall viss vi blir en del!? :)

For min del passa det kun på ettermiddag/kveld eller helg! :)

Jeg vil gjerne[:)]

Blir gjerne med! [:D]

Der var vi allerede komt på side tre gitt!! Best å holde oss oppe i synsfeltet! ;)

Kortid passa det for folk? En lørdag? Eller en ettermiddag?

Kan vi ikke ta en uke ettermiddag da?
Og det stedet du forslo høres også koselig ut, og kansje litt billigere enn de jeg ramset opp?

ja, eg har berre vore der en gang sjøl, men hadde god mat iallefall! :)
Er sånn porsjonspizza og sånn til ca 140.. Så blir vel kanskje litt samme prisklassen?! Men litt koseligare kanskje! ;)

Eg er heilt med på en ukedag! :) No til veka? eller neste veke sånn at folk kan få tenke seg litt om?
Går jo an å ta et no, og så skryte hemningslaust av kor hyggelig vi får det, sånn at enda fleire blir med neste gang?? :)

Ka med onsdag?? :)

Alle dager er like perfekt for min del, men helst ikke noe tidligere enn 18 tia, må være sikker på at L er hjemme fra jobb til M når jeg drar [:)]
Men jeg klar for treff både denne uka og neste [;)] Bare si tid og sted det damer

Då legge eg inn forslag på onsdag kl 19.00.

Og så kan vi sjå an til i morra kor mange som har muligheten?!? :)
Er vel kanskje lurt å bestille bord! Iallefall viss vi blir nokken! :)

Ååå kjempe koselig, gleder meg til å treffe deg Weronix og de andre som roter seg sammen oss [:)]

Jeg er med hvertfall så da er vi to [:)]

Så gøy!! [:D] Gleder meg til å treffe dere [;)]

Jeg kan når som helst, onsdag passer veldig bra for min del, både denne uken og neste, å det spiller ingen rolle hvor vi spiser for min del...elsker alt av mat for tiden ]

ORIGINAL: Antonie Aasbak

Så gøy!! [:D] Gleder meg til å treffe dere [;)]

Jeg kan når som helst, onsdag passer veldig bra for min del, både denne uken og neste, å det spiller ingen rolle hvor vi spiser for min del...elsker alt av mat for tiden ]

Koselig [:)]

nå på onsdag som kommer? [;)] da kan jeg hvertfall..

Vis vi eventuelt skal bestille bord til kl 1900 er det vel greit å møtes 18:45 på youngstorget, den fontena i midten eller noe.. Nå vet ikke jeg hvor denne resturanten ligger heller...

Back
Topp