Treff for januar 2008 mamma´r!!!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Er dere klare for San Leandro?? Ut å spise på majorstua i Oslo. Med påfølgende bytur!? [:)]

Eller et forslag fra Ra81 å ha det hjemme hos henne!! [:)]

Tiden flyr fort og mange helger er opptatte men hva med fredag 6.mai!!! [:D]

JB´s festkomitee!! [8D]

Så bra initiativ, og så snillt av deg å tilby deg å ha det hjemme hos deg Ra [:D][:D][:D]
Jeg kan ikke den helgen, har plutselig fått barn i konfirmasjonsalder jeg så jeg skal arrangere konfirmasjon den helgen [:D]

hihi du har gjort et skikkelig hopp i alderen!!! [;)]

Kjedelig at du er så busy for tiden Åro!! Selv om det er kjempe koslig å se at du har det bra!!!!
Viktig å ha det bra!! [:)]

Lykke til med konfirmasjons ordning!!! Da er du godt forberedt til Jenny sin!!! [:D]

Knallbra JB [:D][:D]

Tipper jeg er med ihvertfall [8D] men ikke noe før det assa???[:-]

Jeg MÅ bare være med, men må sjekke datoen!
Ra, hvis det blir hos deg så tar vi "alle tar med en rett" tapas, og jeg kommer og hjelper!! [:)]

Hm... litt langt for meg å dra.... [8|]

Jeg kan den 6. mai, og trolig før/etter også, om det blir flyttet! :) Kan sette meg i en gummibåt og drive ned Leira, ut i Øyeren, og eh... Henter noen meg der jeg kaver meg i land?!? [:D]

Da må jeg lage noe som tåler et par timer i båt og smaker like godt kaldt som varmt... hehehe...

Nei, skal slutte å røre sånn. Det er en fredag, ikke sant? Hadde nesten vært mest praktisk å treffes i by'n, men hjemme hos Ra høres koseligere ut! [:D]

ORIGINAL: ava_adore77

Jeg kan den 6. mai, og trolig før/etter også, om det blir flyttet! :) Kan sette meg i en gummibåt og drive ned Leira, ut i Øyeren, og eh... Henter noen meg der jeg kaver meg i land?!? [:D]

Que? Mista lappen eller? [8D]

ORIGINAL: MiniSatan

Que? Mista lappen eller? [8D]

Hehehe... Nei, bare at i mai har jeg vannveg hjemmefra og til Fjerdingby! Og da kunne jeg tatt med meg en flaske vin i båten og kost meg på turen i stedet for å kjøre bil! :p Men som jeg sa, det var jo bare rør! [8D]

ORIGINAL: Søster Jordbæret

Kjedelig at du er så busy for tiden Åro!! Selv om det er kjempe koslig å se at du har det bra!!!!

Lykke til med konfirmasjons ordning!!! Da er du godt forberedt til Jenny sin!!! [:D]

Takk for det JB[:D][:D][:D] Virker som du har det bra om dagen også [:D][:D][:D]
Ja jeg får god trening i konfirmasjoner, dattern skal konfirmeres også om 4 år ca...[:D] Jenny sin kommer til å mega bra da haha

ORIGINAL: Årolilja

Takk for det JB[:D][:D][:D] Virker som du har det bra om dagen også [:D][:D][:D]
Ja jeg får god trening i konfirmasjoner, dattern skal konfirmeres også om 4 år ca...[:D] Jenny sin kommer til å mega bra da haha

Vi andre får leie inn deg som konfirmasjons-arrangør! [:D]

ORIGINAL: Lena Levegg

Knallbra JB [:D][:D]

Tipper jeg er med ihvertfall [8D] men ikke noe før det assa???[:-]

Seff er du med!!! Hva skal din unskyldning være liksom?! [;)]
Var dårlig med helgefri før dette assa... [&:] Herlighet å tiden flyr... [:)]

ORIGINAL: MiniSatan

Jeg MÅ bare være med, men må sjekke datoen!
Ra, hvis det blir hos deg så tar vi "alle tar med en rett" tapas, og jeg kommer og hjelper!! [:)]

Ja du MÅ være med!!!!! [:D]
Bra forslag ang maten!!!

ORIGINAL: nygarda

Hm... litt langt for meg å dra.... [8|]

Oslo er en fiiin by da!! [;)] Helgetur?! [;)]

Vi drar deg i land et sted rundt Vågvann vi!!! [8D]

JAAA!!!!!
Har det veldig veldig bra!!! Burde skjønt dette for noen år siden men... bedre sent enn aldri!!! [:)]

Du blir hyra inn når 2008 gjengen skal konfirmeres!!! [;)]

Ja, kanskje jeg heller skal ta satse på å bli konfirmasjonsarrangør haha, slenger på litt brylluper og fester også så får jeg mye å gjøre!
Skulle det skorte på bare jobber jeg litt som skilsmisse konsulent, med spesialkompetanse innen "hvordan jatte med en tosk uten å bli gal selv" hahha[:D]

Ja, kanskje jeg heller skal ta satse på å bli konfirmasjonsarrangør haha, slenger på litt brylluper og fester også så får jeg mye å gjøre!
Skulle det skorte på bare jobber jeg litt som skilsmisse konsulent, med spesialkompetanse innen "hvordan jatte med en tosk uten å bli gal selv" hahha[:D]

Du har svart belte i det feltet du!

hahaha dette hørtes mye kosligere ut ja!!! [;)]
Jeg kan hyres inn med lang erfaring innen advokat og rettsapparatet.... [8D]

Back
Topp