Treff for Bergens terminmammaer

Mortania

Elsker forumet
Da foreslår jeg treff fredag 9. mars i fire-fem tiden (alt ettersom når folk evt er ferdig på jobb, de fleste er vel det tre eller fire).

Er folk bestemt på middag må det være en bindende påmelding pga bordreservasjon da jeg ikke er særlig positiv til å reservere bord til f eks 20 stk der 5 kommer.

Koselig resturrant med stort utvalg og overkommelig i pris blir Egon. Jeg personlig er dødelig forelsket i Egon Kjøttbasaren, og har hatt gode forumtreff her før. De er sykt hyggelig mennesker, og servicen har aldri vært noe å si på.

Er folk for middag, sign up :) Jeg reserverer bord etter "pågangen" her, og ber på mine knær om at ingen blir "lat" eller *"pyserte" i siste liten og bare avlyser for meg, for da blir jo hormonene lei seg XD La oss ikke la meg skape en scene på Egon, så er alle fornøyd :D

Er det super stemning for et treff nr 2 ikke lenge etterpå, kan vi ta oss en koselig kafèdag (men vi må passe på været, er det sol er det fullt, og da bør vi reservere bord på forhånd). Etter forrige treff på Opera stemmer jeg for at vi ikke nærmer oss den plassen, for kaffen var... helt forferdelig! Dispenserkaffen på LogeHaven er nydelig i forhold til den.

Jeg går mye på Bocca, men her er det ikke spesielt billig. Ellers er jeg fast inventar på LogeHaven, og her har de jo også mat om noen skulle være litt småsulten eller litt mer sulten, men forslag er det bare til å komme med, så lenge vi holder oss unna Opera sin dårlige kaffe og Elefanten sin dårlig vaskede kaffemaskin (forgiftning der ja!)

Frist for påmelding: 7. mars kl 16:00. Da er jeg hjemme fra jobb og bestiller bord til antall påmeldte.

Jeg er med på middag på Egon.
føler at kl.17 passer best for meg ihvertfall:)

Kommer ikke på at jeg skal noe den kvelden ihvertfall.
Og jeg er med om vi blir enten få eller mange. 

Jeg er interessert i å være med på treff/middag 9. mars, og er med på Egon. 

Trakk meg fra siste treff da jeg var så sliten og at det var på kafe Opera som jeg ikke er så begeistret for.. Er alltid så vanvittig fullt der..

Kan man ikke sette en frist på når folk må si fra og så bestiller man bord etter det?

Hei
Kjempe bra.. :) jeg er med, helst på Egon da.. :):):) 

dytter litt på denne... :)

Ser ut til at vi blir hele fire stk da ;p

Det blir Egon sant?? Da er det jo noe for en hver smak :)

Heisann :) Jeg er gjerne med på treff på Egon på fredag og klokken 17 passer fint for min del :) Men om tidspunktet blir et annet er det også fint :) 

Jeg hadde desverre ikke mulighet til å være med på sist treff, for jeg var på kjærestetur i København :) Det er vel gyldig grunn til fravær? 

Wuhu, fem stk!

For en stressende dag dette kommer til å bli. Hjemme halv fire, dusje, bestille bord på Egon, finne bursdagsgave til min tre år gamle niese og møte opp på avtalt middagsplass innen klokken er kvart på fem. Problemet er ikke hjem, dusje, bestille bord. Problemet er gaven ;p Jeg vet hva jeg skal kjøpe, men ikke hvordan det skal se ut!

Da er bord reservert på Egon kjøttbasaren klokken fem, under babyverden ;)

Mortania skrev:
Da er bord reservert på Egon kjøttbasaren klokken fem, under babyverden ;)

flott:)

Blir gøy å se andre med mager :)

Jeg kan dessverre ikke blir så veldig lenge, skal være på BI rundt 7, men det er mer enn nok tid til middag og kaffe :)

Så gøy. :)

Eg gleder meg :) 

Mortania skrev:
Jeg kan dessverre ikke blir så veldig lenge, skal være på BI rundt 7, men det er mer enn nok tid til middag og kaffe :)

man klarer å mase mye på 2 timer :):)

Uff, jeg er særdeles lite samtaleemnemenneske ;p

Back
Topp