Treff 7 september i Østfold.

Linka

Gift med forumet
Hei alle sammen.
Lagt ut forslag om treff i Østfold på snartmamma og BIM og poster et her også.
Alle gravide, prøvere og mammaer er hjertelig velkommne til treff onsdag den 07 september kl 18,30 på Peppe`s Pizza ski storsenter. Vi møtes her og finner et sted vi kan spise og kose oss. Hadde vært kos med tilbakemeldinger om det var noen som er innteresserte.

Fortsatt fin dag damer...
Klem

sku gjerne komt, men litt langt unna meg[:)] men det var jo eit kjempe hyggelig forslag[:)] håper du får med ein god gjeng[:)]

hØrtes bra ut Linka :) Moro at noen tar litt annsvar her inne.
Jeg kommer i fra Moss så veien er ikke så lang til Ski Storsenter.

hei hyggelig og se at flere prøver seg på terminklubber jeg flytter til kolboten denne mnd så jeg tar meg gjerne en tur!!

Hadde hvert kjempe moro, men jeg bor litt utenfor Drammen. Så da kommer det an på om jeg kommer meg dit eller ikke. Skal undersøke litt!

heisann...[:)]

skal se hva jeg får til..hadde vært kjempe artig...[:)]

klem

Høres artig ut...
Vet ikke om det passer den dagen,da kællen har fått ny jobb.
Litt forskjellig arb tider,og vet ikke åssen det blir enda!
Er det mange som helt sikkert har sagt de skal være med?(på bim og snartmamma).
Åssen hadde det vært å kunne prøve på et annet sted,å ha det!?
For om det er for oss i østfold,så blir jo reiseveien litt lang inn til Ski...[8|]

heisann..
må si meg litt enig med star83..jeg selv bor i fredrikstad og har ikke bil...
men det finner vi sikkert ut av dere..
klem

Hei alle sammen.
Det er kos og se at så mange vil prøve seg. Jeg bor selv i Askim så jeg må nok pendle litt til ski selv, men vi kan prøve og flytte litt på oss for hvert treff. Skal prøve og ha et treff en gang i mnden.
Håper det er mange som kommer uansett.
Gleder meg til å treffe dere. Klem

Vi finner nok ut av det. Det går jo ann å avtale å sitte på med noen som bor i nærheten. Jeg jobber i Fr.Stad og bor i Moss. Og min bil tar 4 personer + meg så alt kan fikses :)

Min bil rommer også 4 pers + meg så hvis noen bor i Askim kan jeg ta med noen jeg vet dere.

Klem

Det er noen. Ihvertfall fra snartmamma, men bim er litt tregere. Håper jo på mange denne gangen, men elt over to er bra. Var bare to på det første treffet så vi håper på forøkelse.

Back
Topp