Tredjemann

Damnyou

Andre møte med forumet
Flere som venter nummer 3?
Her var det godt planlagt, og gleder oss veldig.. Men kjenner på dager som denne når trøttheten er som verst så lurer jeg på hva jeg har gitt meg ut på.. når er det denne trøttheten gir seg... klokken er 19.45 og jeg er klar for senga på st. Hans

Venter nr 3 her også.

Jeg har ikke klart å glede meg så mye ennå, siden det var litt uventet å bli gravid før vi i det hele tatt begynte å prøve. Har jo egentlig mer enn nok med de to vi har nå, men ønske om et barn til er jo der. ‘’Hva er det vi har gjort’’ er en tanke som har slått meg, når barna er på sitt verste [emoji23]

Regner med at tankegangen endrer seg, etter jeg har sett lille knøtt og begynner å kjenne bevegelse.

Venter nr 3 her også. Og lurer på det samme ja, hvertfall nå som jeg har holdt senga i flere dager.. stakkars samboer...

Venter nr 3 her også. Men har to på 15 og 8 år så det går bra. Ikke så trøtt enda :) tidlig her. 4+5. Regner med det kommer mere symptomer etter hvert.

Nr 3 her og. Ikke helt planlagt men et ønske om nr 3 har alltid vert der. Skikkelig trøtt og hissig om dagen. Så de får gjennomgå litt både mann og unger

Nr 3 her og. Ikke helt planlagt men et ønske om nr 3 har alltid vert der. Skikkelig trøtt og hissig om dagen. Så de får gjennomgå litt både mann og unger

Hehe.. bra jeg ikke er alene om disse følelsene.. idag har formen vært mye bedre, og jeg har kost meg med barna og tenkt på alt det fine vi har fremfor oss.. Men det blir vel opp og ned med tankene noen måneder fremover..

Venter å nr 3. Første e 20år å nr 2 e 8mnd. Treng my søvn men det e det bare å se langt etter. Så e en smule zombie hær [emoji85]

Jeg venter også Nr 3. Jeg sliter litt med tanken på hvordan dette skal gå... men det går vel bra til slutt jeg er sååå trøtt! Heldigvis sover begge mine to godt om natta, så jeg får som regel ganske sammenhengende søvn. Men magen vokser i rekordfart og det strekkes i ligamenter og kjennes i lysken. Med tanke på mine tidligere bekkenproblemer gruer jeg meg litt til 3.trimester for å si det slik...

Jeg venter og nr 3 :) Har to fra før med en annen mann så for samboeren så er dette første. Han lever jo sammen med meg og barna som vi har annen hver uke men de er nå 13 og 9 så den småbarns greia har han ikke vært borti før.
Formen er ikke så god med lett kvalme det meste av tiden og trøtt. Men det går seg vell til!

Back
Topp