Tredjemann en luring?

verteline

Elsker forumet
Hvilke erfaringer har dere?

Venter nr tre, hatt to kjappe fødsler å begge kom før tiden så spent på denne:)

Ingen annen erfaring enn meg og mine søsken, og jeg kom over tida som sistemann.
Men alle tre fødslene var visst ganske kjappe.

Nr. 1: 3 uker før
Nr. 2: 2 uker før
Nr. 3: 11 dager over...

Nr 1 kom tre uker før termin
Nr 2 kom to dager over termin
Nr 3 kom dagen etter termin

Tre like fødsler - ca 2 timer fra vannet har gått hjemme til de var født på sykehuset ;)
Men revna med nr 1 men ikke med nr 2 og 3 :)

Lykke til ;)

Her var ikke tredje en luring i forhold til de andre..

Første: Vannet gikk 3 dager før termin, gutten kom rett over midnatt på termindato
Andre: Rier begynte rett etter midnatt, frøkna kom i 19 tiden 13 dager før termin
Tredje: Vannet gikk i 4 tiden om morgenen, gutten kom med KS kl 11 14 dager før termin

Har hatt fire relativt like fødsler.. :) Eneste forskjellen er at tre startet med vannavgang og en med rier.
Nr 1 og 4 var premature og 2 og 3 var dysmatur.. Følte meg nesten litt snytt siden alle sa at nr 3 var en luring.. ;)

Her var nr 3 en luring. 1 og 2 kom 1 uke før termin. Kjappe greie fødsler. Nr 3 gikk vannet dagen etter termin, men ingen rier. Ble satt i gang med drypp 2 dager over termin. Intens fødsel og han satt fast i ca 1 time før han suste ut. Trengte ingen smertelindring med 1 og 2, med nr 3 hadde jeg både lystgass og epidural. Ingen skrekk opplevelse, men mye tyngre og intens med nr 3.

Nja, nr 1 og 2 startet med rier, i mange dager i forveien før fødselen startet. 1. tok 4 timer, kom på termindato. Nr 2. tok 2 1/2timer, 3 dager på overtid.

Nr 3 kom 4 dager før termin, startet med at vannet gikk, halvtime etter der startet riene, halvannen time etter der var han ute. Han var stjernekikker da og litt vrien, så det kunne gått litt raskere egentlig men ;)

Nr 1: 10 dager over termin, satt igang
Nr 2: på termin, startet med rier
Nr 3: 5 uker før termin pga total morkakeløsning, katastrofesnitt
:)
Så tredjemann ble en luring på en måte:p

3.mann var ikke en luting her nei :-)
Har aldri hørt det heller jeg. Før di siste mnd at jeg har lest om det her inne på forumet.

Her var 3.mann absolutt en luring
Nr 1; en uke før termin, kjapt og greit
Nr 2; en uke før termin, ganske kjapt og greit
Nr 3; 5 dager over termin, måtte settes igang etter at litt av vannet gikk, men ingenting mer skjedde:happy:
Han er forsåvidt fortsatt en liten luring ;)

Back
Topp