Tredjegangsfødende og kjenner liv tidlig?

MrsLambi

Betatt av forumet
Er i uke 12 nå, og kjenner livmoren over skambenet.

Er mitt tredje barn så vet hvordan den kanten kjennes ut :hilarious:

Det jeg derimot lurer på er...
Er det mulig å kjenne liv så tidlig som nå?
Kjentes ut som at noen dunket på venstre siden nedi der :dummy::dummy1:

Kanskje bare innbilning, men jeg sitter her på sofaen og smilte når jeg kjente det for jeg responderte med "hei nurk" :hilarious::angelic::happy::happy:
 
Med nr 4 kjennte eg liv i veke 13 ca:rolleyes: so er fullt mulig ja. Livmora mi er godt over skambeinet komt no, er 11 veke idag. So venta berre på eg skal kjenne noke neste vekene:D:angel8
 
Jeg er i uke 14 nå. Begynte å kjenne liv i uke 13:) 4 svangerskapet mitt:)
 
Jeg vil gjerne komme med min «historie» som gjør at jeg er skeptisk til om man kan kjenne liv så tidlig :wacky:

I mitt forrige svangerskap var jeg kommet til uke 12 (andre svangerskap) og var 100% sikker på at jeg kjente liv. Det kunne jo ikke være noe annet! Så kom jeg på ultralyd noen dager senere, og der hadde det ikke vært liv på flere uker. Altså, det kan ikke ha vært baby jeg kjente. Men om det svangerskapet hadde gått bra og resultert i en baby ville jeg den dag i dag vært sikker på at jeg kjente liv så tidlig :p Såå, jeg er skeptisk.

Kan absolutt hende at det var svangerskapet jeg kjente, altså et eller annet som skjedde i livmora, men baby var det ikke.
 
Det har jeg lurt på og! Er i uke 12+2, og igår syns jeg at jeg kjente «noe». Men sikkert bare innbilning, eller luft :p Er også tredjegangsfødende. Sist gang rakk jeg aldri kjenne liv før han døde i uke 22, (hadde morkaka foran) så tviler på at det er fosteret jeg kjenner allerede nå :p
 
Jeg tror ikke dunket er fra babyen. Jeg er fjerdegangsfødene. De første bevegelsene er ikke så sterke heller. De er vel litt mer som bobler/ mild prikking. Står også i appene at det er litt tidlig å kjenne babyens bevegelser
 
Når jeg ligger på ryggen er livmoren nesten helt oppe ved navlen, kjenner det spesielt tidlig når jeg har kynnere. Er 13+3 i dag, 2 gangsfødende. :) kjenner ikke noe liv enda.
 
Jeg tenkte på det samme her en kveld. Jeg er 12+3 og kjenner av og til en svaaak "pirking" på innsiden, helt nede med trusekanten. Husker det var sånn jeg merket det sist også, men ikke før i uke 19 den gangen. Syntes det virket veldig tidlig, men det kjennes veeeldig likt ut. Og nå vet jeg jo hva jeg skal kjenne etter også, det ante jeg ikke den gangen.
 
Back
Topp