tredjegangs fødselstegn????

• Trådstarter Trådstarter blikket
  • Opprettet Opprettet
B

blikket

Guest
er gravid med nr 3 og har termin i morgen, altså 1 april....
har hatt mye vondt de siste ukene men nå har liksom alt forsvunnet og eneste er at jeg har litt småvondt i ryggen, men kommer sikkert av at jeg er en litt for "stresset" mamma og meget mye støv på hjernen så ikke altid lett å få satt seg ned...
noen som har opplevd det samme ?? slimproppen har gått i oer flere uker, og magen har sunket for lenge siden... vil jo ha vondt nå hehe...
fikk 1 på termin , 2  en uke før termin, og denne gangen føler jeg at jeg må gå over tiden..... 

har hørt de sier at nr 1 og 2 er like, mens nr 3 er en liten luring.. men jeg vet ikke..

vil ha vondt nå ja, hehehe, tenker nok du ikke sitter med samme igeren etter ondten under riene;) hehehe. men det er jo verdt det! for viss ikke hadde vi vel aldri gjort det igjen etter første.. husker for en ukes tid siden da jeg trodde jeg var igang pga lååååååke kynnere, og hang over badevasken og gråt på ett par fordi de var så onde, og ropte, hviorfor gadd jeg bli gravid igjen?? e angra e angra.. hehehe og det var av en kynner...

hehe ja mange a kynnerene som faktisk kan være vonde, men kan jo være de hjalp på mormunnen da :) her går det i typiske mensensmerter/eggeløsningssmerter i dag... satser på det blir noen kraftige rier senere så snuppa kan komme ut!:D selv om jeg tror det blir overtid denne ganga ja"!

jeg er tredje gangs ,slimproppen har ikke gått enda å jeg har termin om en uke.... lei... Har vært veldig klar i over en uke..hehehe....
Er vel bare å gå over denne gangen å ..

Tredjegangs her og ingen fødselstegn her i gården.l Ikke så mye som et murr en gang. Men er så leeeeei!!! Så intenst LEI!!!
Modningsakupunktur i morgem, håper på resultater...

ut å rake løv tror jeg hadde gjort susen.. eller det verker i ryggen bare ved tanken..........hmf....LEI........

hehe her vaskes det i ett sett og står ikke stille fra kl 0600 til 20.00
så kjerringråd som vasmking osv funker ikke her i gården hvertfall...
kanskje klype typen litt i nakken å si han får prøve å "sette det  igang da" hehe...
ser for meg igangsetting her i gården! :P

Back
Topp