Tredje ultralyd!

*LilleBaby*

Flørter med forumet
Oktobermirakler 2013
I morra skal jeg på min tredje ulralyd:D var på privat UL i uke 7, nesten uke 8, så var jeg på sykehuset på UL i uke 9 pga blødninger, og da fikk jeg en ekstra når jeg var der for at gynokologen var ålræit, så da er det den tredje i morra, da er jeg 13+5;) Også er det jo den ordinære som er bare litt over en mnd til!;) Gleder meg til å se lillebaby igjen i morra<3 Noen som har fått vite kjønn så tidlig før?:)

Tror nok at de uansett ikke vil si det. Er noe regler for dette tydeligvis :p Men masse lykke til i morgen :) Har selv vært på 3 tidlige UL :p Nå gleder jeg meg utrolig til OUL 6 mai :)

Er det regler for sånt? jeg har da fått vite kjønn på begge mine.. men jeg har kunn hatt "vanlige" ultralyder da, og en privat :)

Er det regler for sånt? jeg har da fått vite kjønn på begge mine.. men jeg har kunn hatt "vanlige" ultralyder da, og en privat :)

Vet at de kan opplyse om det på OUL, men er noe i forhold til tildlige UL som gjør at de ikke vil oppgi kjønn.

Ja, tidlig ul vil de ikke oppgi kjønn før uke 12 hvis de ser, fordi da kan man fortsatt ta abort.
Venninna mi så tydelig at hun hadde gutt på tidlig ul ett par dager før uke 12, men ingen ville bekrefte deg pga religioner som tar abort grunnet de ønsker seg det og det kjønnet.
Men å få vite etter det skulle vel gå? Kanskje de ikke vil si med sikkerhet for det er så smått, at det er lett å ta feil?
Lykke til imorgen. Jeg vil og ha ultralyd snart, hehe. :)

Lykke til i morgen :) Så hyggelig å få sett den lille igjen da :) Selv skal jeg på tidlig ul til tirsdag :D

Vet at de kan opplyse om det på OUL, men er noe i forhold til tildlige UL som gjør at de ikke vil oppgi kjønn.

okey :) det visste jeg ikke.. så teit da, burde jo være opp til foreldrene av dette barnet.

Sniker fra august 13. Jeg fikk vite kjønn i uke 14 med førstemann. Men det var nok pga det ikke fantes noen tvil.;) er dem i tvil får du ikke vite noe..

Back
Topp