S Syse Flørter med forumet Lørdag kl 14:15 #1 Den siste uken+ har jeg opplevd mye hodepine av og på, og synes det er veldig slitsomt. Er det noen av dere andre som sliter med det samme? (35+5 i dag)
Den siste uken+ har jeg opplevd mye hodepine av og på, og synes det er veldig slitsomt. Er det noen av dere andre som sliter med det samme? (35+5 i dag)
Sealionwitch Glad i forumet Smånissene 2022 Mailykken 2025 Lørdag kl 16:09 #2 Syse skrev: Den siste uken+ har jeg opplevd mye hodepine av og på, og synes det er veldig slitsomt. Er det noen av dere andre som sliter med det samme? (35+5 i dag) Klikk for å utvide … Har du sjekket blodtrykket i det siste? Hodepine er vel typisk symptom på svangerskapsforgiftning.
Syse skrev: Den siste uken+ har jeg opplevd mye hodepine av og på, og synes det er veldig slitsomt. Er det noen av dere andre som sliter med det samme? (35+5 i dag) Klikk for å utvide … Har du sjekket blodtrykket i det siste? Hodepine er vel typisk symptom på svangerskapsforgiftning.
Tindo Glad i forumet Novemberbarna 19 Mailykken 2025 Lørdag kl 19:44 #3 Ta en snakk med jordmor eller lege på mandag. Kan være bare vanlig hodepine, men det er også et tegn på svangerskapsforgiftning.
Ta en snakk med jordmor eller lege på mandag. Kan være bare vanlig hodepine, men det er også et tegn på svangerskapsforgiftning.