Tredje trimester = nye gravidplager?

Nr_3

Andre møte med forumet
Har hatt et fint og smertefritt 2 trimester, nå på datoen kom utmattelse og svimmelhet.

Flere som kjenner noe nå i siste innspurt?
 
Har hatt et fint og smertefritt 2 trimester, nå på datoen kom utmattelse og svimmelhet.

Flere som kjenner noe nå i siste innspurt?

Tungpust, utmattelse, hjertebank og svimmelhet er det som gjør seg mest gjeldende om dagen. Sånn utenom kynnere og bekkenløsning :wacky:
 
Har hatt et fint og smertefritt 2 trimester, nå på datoen kom utmattelse og svimmelhet.

Flere som kjenner noe nå i siste innspurt?
Har vært i tredje trimester noen uker nå, føler jeg orker mindre og det er så uvant for en som alltid ordner og fikser alt. Utover det vil jeg si formen er bra! :happy:
 
Godt å høre det ikke bare er meg da:happy:
Trur ikke jeg var sånn med de 2 første, eller så har jeg bare fortrengt det :dead:
 
Har selv vært noen uker i 3.trimester, og det er dårlig søvn, vondt i bekkenet/korsryggen til tider og ikke mye energi som jeg merker spesielt til. :eek: Har for så vidt hatt litt dårlig søvn og noen bekkenplager også i 2.tri, men nå merkes det mye bedre! Er trossalt som høygravid nå i magestrl og form:joyful: (venter 2).
 
Jeg fikk halsbrann samme dagen jeg feiret starten på 3 trimester! Haha :angelic: timingen var iallefall upåklagelig, men halsbrannen kunne jeg klart meg uten. Den oppleves betydelig mye verre enn forrige graviditet og kom tidligere også, prøver holde meg til litt streng diett for å unngå å gjøre det verre, og skulle jeg ta meg en slurk brus (jeg virkelig elsker Pepsi max...) angrer jeg resten av dagen... :bag:
 
Halsbrann, sparking i ribbeina og mye vann i kroppen her de siste ukene. Fortsatt relativt bra form, men merker at jeg er mye mer hormonell enn jeg har vært tidligere.
 
Halsbrann, tungpust og utmattelse. Det meste føles tungt og jeg føler meg tung :shy:
 
Han har begynt å sparke meg i blæra :p :dummy:
Blitt litt tyngre å for eks snu seg i senga, og å bøye seg ned for å plukke opp ting.
Ellers ganske bra foreløpig :)
Sliter litt med korsryggen/bekkenet, men det har jeg gjort siden begynnelsen av 2.trimester, så det er ikke nytt :wacky:
 
27+2, så ikke heeeelt tredje trimester ennå, men de to siste ukene har det blitt betraktelig tyngre. Det skal mindre til før det kjennes i ryggen og bekkenet.
 
Bekkensmerter, fortsatt kvalme, trøtt, fortere sliten, kynnere, ligamentsmerter, dårlig søvn, tungt og snu seg rundt i senga :smiley-ashamed004:p
 
Bekkensmerter, vondt i ryggen, mer sliten, vann i beina, kvalme, sover generelt litt dårligere, plutselig blitt ganske hormonell. Lunta mi er relativt kort om dagen, og det føler jeg går litt utover 4åringen min:sad010tåler ikke mye tull og tøys og at han ikke hører etter på første beskjed.. griner av dårlig samvittighet når han har sovna for kvelden. Tror jeg må investere i dagtidsdupper framover.
 
Jeg har et spørsmål . Jeg er uke 35 nå, og det stikker og føles som om baby er på vei ut noen ganger. Er dette et tegn på at hodet har festa seg, eller kan man kjenne dette ellers også?
 
Jeg har et spørsmål . Jeg er uke 35 nå, og det stikker og føles som om baby er på vei ut noen ganger. Er dette et tegn på at hodet har festa seg, eller kan man kjenne dette ellers også?
Hvis du mener det stikker nedentil, så leste jeg at det er veldig vanlig. Det er noe med at hodet kan klemme på nerver i underlivet :)
 
Jeg har et spørsmål . Jeg er uke 35 nå, og det stikker og føles som om baby er på vei ut noen ganger. Er dette et tegn på at hodet har festa seg, eller kan man kjenne dette ellers også?
Har begynt å stikke mer her etter at hodet kom dypt ned i bekkenet og festa seg. Kan føle at jeg må holde magen og baby oppe med hendene for å lette på trykket noen ganger :p Stikker både i underlivet og i lysken, før det stråler nedover og jeg mister all muskelkraft i benet et lite sekund. I følge jordmor skyldes det at baby kommer borti nerver :)
 
Back
Topp