Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt et fint og smertefritt 2 trimester, nå på datoen kom utmattelse og svimmelhet.
Flere som kjenner noe nå i siste innspurt?
Har vært i tredje trimester noen uker nå, føler jeg orker mindre og det er så uvant for en som alltid ordner og fikser alt. Utover det vil jeg si formen er bra!Har hatt et fint og smertefritt 2 trimester, nå på datoen kom utmattelse og svimmelhet.
Flere som kjenner noe nå i siste innspurt?
Hvis du mener det stikker nedentil, så leste jeg at det er veldig vanlig. Det er noe med at hodet kan klemme på nerver i underlivetJeg har et spørsmål . Jeg er uke 35 nå, og det stikker og føles som om baby er på vei ut noen ganger. Er dette et tegn på at hodet har festa seg, eller kan man kjenne dette ellers også?
Har begynt å stikke mer her etter at hodet kom dypt ned i bekkenet og festa seg. Kan føle at jeg må holde magen og baby oppe med hendene for å lette på trykket noen ganger Stikker både i underlivet og i lysken, før det stråler nedover og jeg mister all muskelkraft i benet et lite sekund. I følge jordmor skyldes det at baby kommer borti nerverJeg har et spørsmål . Jeg er uke 35 nå, og det stikker og føles som om baby er på vei ut noen ganger. Er dette et tegn på at hodet har festa seg, eller kan man kjenne dette ellers også?