TREDJE TRIMESTER. HURRA!

boro81

Flørter med forumet
Endelig nådd tredje trimester og 28 uker

Siste etappe igjen nå[:)] Det må jeg si er bra godt, for lille vennen klarte å brekke et ribben på mora si igår[&:] Så det er en aktiv krabbat der inn[:)] Det er jeg jo selvsagt kjempeglad for, men h*n behøver jo ikke være så brutal med mora si[;)]

Oi en brutal liten kar det der ja[:D] Gratulerer så mye med steget inn i siste eteppe[:)]

Gratulerer med 28 uker og 3. trimester! En ny milepæl er nådd[:)]
Brukket et ribbein, faktisk! Hørtes ikke så godt ut. Husker at jeg var helt mørbanket oppunder høyre ribbein på slutten med førstemann, men foreløpig har ikke denne lille snuppa greid å gjøre noe skade. Men det kommer vel, etterhvert som det blir trangere der inne. Jeg er veldig kort, så det er ikke så mye plass inni der for knøttet å strekke på beina...

Gratulerer med å ha nådd 3trim [:D] nå går det fort mot sommer og fødsel!
Hardhendt litn krabat du venter da, hørtes absolutt ikke godt ut med brukket ribben.... God bedring [:D]

Gratulerer så mye med 28 uker og 3. trimester! Herlig![:D][:D]

Men, seriøst? har han klart å knekke et ribbein på deg? er det mulig? haha, uff, åsså jeg som tenkte at min var hardhent [8D]

Men hvordan er det å ha ribbeinsbrudd å være gravid? må da være vannvittig vondt?

Ønsker deg iallefall masse god bedring. Håper bruddet gror bra frem til fødsel og at han ikke sparker på deg flere [:)]

Gratulerer med 28 uker og nytt trimester!! Nå går det virkelig rett vei!! [;)]

Huffda, høres ikke noe kjekt ut med brukket ribben og aktiv unge i magen. Sparkingen roer seg jo neppe av den grunn. Håper det ikke er altfor vondt for det høres forferdelig ut. En god ting er at det sikkert er et godt tegn på at babyen din vokser seg stor og sterk inni der. [:)]

Gratulerer så mye med uke 28, og 3 trimester 

Masse gratulere med 3.trimester! Nå er det ikke lenge igjen! [:D][:D]

ORIGINAL: pineapple

Gratulerer så mye med 28 uker og 3. trimester! Herlig![:D][:D]

Men, seriøst? har han klart å knekke et ribbein på deg? er det mulig? haha, uff, åsså jeg som tenkte at min var hardhent [8D]

Men hvordan er det å ha ribbeinsbrudd å være gravid? må da være vannvittig vondt?

Ønsker deg iallefall masse god bedring. Håper bruddet gror bra frem til fødsel og at han ikke sparker på deg flere [:)]

Ja det er litt av en unge jeg har..he. Ribbeina mine går veldig langt ned, så h*n syntes vel at det trengtes bedre plass. Men skal inn rømme at det er forbaska vondt, også brenner det noe vanvittig i huden der ribbena ligger[:@]
Har gitt klar beskjed om at nå får h*n være snill fremover[;)]

Back
Topp