Tredje og siste trimester

BabyMama

Glad i forumet
Da er jeg også kommet til 7. måned og siste innspurt. Forsatt masse spark og liv fra tulla vår i magen og det virker som alt er i rute. Eneste plagene jeg har hatt er litt halsbrann og da må jeg vel anse meg selv som veldig heldig! Trener fortsatt  2-3 ganger i uka og synes det er helt fantastisk å være gravid Håper flere der ute opplever svangerskapet like knirkefritt og fint!

Lykkehilsener til alle sammen [;)]

Gratulerer så mye!![:D]

Kjekt at tiden flyr, og du er heldig som får trent og har helsa i behold.
Ønsker meg litt mere fritid til å ta vare på meg selv jeg også. Håper det ordner seg etter hvert med det.[;)]

Enig! Gleder meg veldig til å gå ut i permisjon - da skal jeg sitte på verandaen og nyte vårstemninga mens jeg spiser is og hører fuglene kvitre 

ORIGINAL: Anita20

er vi i 3 etter 28 uker? så moro da [:D]
vil ha et problemfritt svangerskap jeg også [&o]

Ja dette er visst den store milepælen, sies det. Barnet kan klare seg selv utenfor livmoren, men det er jo best at det holder seg der inne litt til da. For min del er det i hvert fall fortsatt masse jeg skulle ha ordnet først

ORIGINAL: BabyMama

Enig! Gleder meg veldig til å gå ut i permisjon - da skal jeg sitte på verandaen og nyte vårstemninga mens jeg spiser is og hører fuglene kvitre 

Å ja.... *drømme drømme* [:)]

hvor bra at det går bra da. Er i bra form jeg også, men begynner å få vondt i ryggen nå.

ORIGINAL: BabyMama

Da er jeg også kommet til 7. måned og siste innspurt. Forsatt masse spark og liv fra tulla vår i magen og det virker som alt er i rute. Eneste plagene jeg har hatt er litt halsbrann og da må jeg vel anse meg selv som veldig heldig! Trener fortsatt  2-3 ganger i uka og synes det er helt fantastisk å være gravid [:)] Håper flere der ute opplever svangerskapet like knirkefritt og fint!

Lykkehilsener til alle sammen [;)]

Gratulerer til deg! [;)]

Har også et mer eller mindre problemfritt svangerskap, er sykemeldt 40% noe som gjør at jeg får tid til å hente meg inn de dagen jeg har "fri" Får tid til å trene 2-3 ganger i uken jeg også, noe jeg håper å kunne fortsette med ganske lenge. Begynner å kjenne bekkenet litt, men det er fortsatt ubetydelig og kun når jeg skal gå fort eller må vasse i sneen....[:)] 

Back
Topp