lenemor
Forumet er livet
For noen er det kanskje tilbake til hverdagen allerede? For oss er det tilbake til firsomheten, for etter brunsj reiser mormor tilbake til Nittedal og vi må klare oss alene igjen.... G skal jobbe i morgen til torsdag, og ungene skal i barnehagen 10-14 de dagene for å få avreagert litt - vi ser at de begynner å kjede seg litt hjemme... i forhold til August er det i grunn et godt tegn, for han har jo vært så syk at han ikke har orket noe som helst, men nå er han tilbake i god form, kun litt hosting
I dag har vi ingen andre planer enn en handletur for å få fylt opp kjøleskapet igjen, kjøre mormor på flyplassen og ellers sløve litt rundt. Kanskje jeg skal invitere oss en tur til et vennepar på besøk i ettermiddag - så kan jeg plukke opp litt eksperttips til fotografering med det nye kameraet mitt også
Hva gjør dere i dag da?
I dag har vi ingen andre planer enn en handletur for å få fylt opp kjøleskapet igjen, kjøre mormor på flyplassen og ellers sløve litt rundt. Kanskje jeg skal invitere oss en tur til et vennepar på besøk i ettermiddag - så kan jeg plukke opp litt eksperttips til fotografering med det nye kameraet mitt også
Hva gjør dere i dag da?