Tredje Cytotec dose...

*LilleHåp2016*

Betatt av forumet
Hadde første runde på mandag og fikk beskjed om at det var rester igjen på kontroll fredag. Fikk med meg ny dose hjem som jeg satt i på ettermiddagen.. Men det skjedde lite.
Tablettene datt ut 6 timer etter innsetting. Jeg blødde bare litt, myye mindre enn en vanlig mens og ringte føde/gyn i går kveld da det ikke hadde endret seg og blødningene hadde mildt sagt nesten stoppet..
Måtte inn på sykehuset for å hente enda en dose Cytotec i morges, og nå er jeg bekymret siden det ikke har skjedd stort enda.. :shifty:
Nå er det 5 timer siden jeg satt de i og merker absolutt ingenting.. :(

Vil bare bløø... Sånn at jeg kan senke skuldrene.. Har ikke time før om nesten 2 uker.. Håper jeg slipper å ta utskrapning.
kjedelig å vente i 2 uker for så at det skal resultere i det

Hvor mange fikk du? Fikk du ikke de til å svelge?? Di vaginalt virket ikke på meg heller.. Di jeg svelget funket, men måtte til utskraping uken etterpå...

Hvor mange fikk du? Fikk du ikke de til å svelge?? Di vaginalt virket ikke på meg heller.. Di jeg svelget funket, men måtte til utskraping uken etterpå...

Har fått 4 vaginale tabletter hver gang :-/

Er det nesten det samme som de man svelger? Heter det også Cytotec?

Har fått 4 vaginale tabletter hver gang :-/

Er det nesten det samme som de man svelger? Heter det også Cytotec?
Ja jeg fikk først 4 vaginalt så fikk jeg masse til å svelge om de vaginale ikke virket innen 5 timer eller hva det var. Måtte svelge mange også...

Jeg fikk med meg fire Cytotec-tabletter, og de kunne jeg selv velge om jeg ville plassere i skjeden eller legge under tunga.

Jeg fikk 4 vaginalt, og 8 som jeg måtte svelge. Først da skjedde det noe

Er valgfritt om man vil sette de vaginalt eller svelge de :) De er egentlig ikke ment for abortering, men sammentrekninger i livmor er en sterk bivirkning, derfor brukes de, fikk jeg forklaring om på føden her :)

Jeg måtte sette 4 stk i baken, siden jeg blødde en del fra før.... desverre kom ikke alt ut, og endte i utskraping :( håper alt er ute nå........

Back
Topp