Tredemølle

TV-stua i 2. etasje. Fint å kunne kombinere de to tingene :)

Må ha den i kjelleren, enten i gangen eller på rommet til dattera mi! Er ganske stort rom! Fikk ny igår! So blir montering i helga rekner eg med! Kunne tenkt meg å hatt den oppe på soverommet vårt, men er så tung å bære opp! Drømmen er treningsrom, da må vi evt bygge på!

Hvis man skal ha en man planlegger å bruke et par ganger i uken.....??

Vel. Da vi kjøpte vår, tenkte vi på følgende:
* Kroppsvekt - mange tredemøller har en begrensning på vekta de tåler. Vi er normalvektige, så det var forsåvidt greit.
* Bruk - tanken var å bruke den 3-5 ganger i uka. Da har motoren noe å si i forhold til slitasje og vedlikehold.
* Funksjonalitet - skjerm, plass til drikkekopp, stigning og hurtighet, samt at den kan løftes opp slik at den tar mindre plass i rommet.

Vi kjøpte vår for 12.000/13.000 kroner ca.

Endte opp med denne fra Sportsmaster http://www.sportsmaster.no/Kondisjon/Tredemolle/T70.aspx

Vel. Da vi kjøpte vår, tenkte vi på følgende:
* Kroppsvekt - mange tredemøller har en begrensning på vekta de tåler. Vi er normalvektige, så det var forsåvidt greit.
* Bruk - tanken var å bruke den 3-5 ganger i uka. Da har motoren noe å si i forhold til slitasje og vedlikehold.
* Funksjonalitet - skjerm, plass til drikkekopp, stigning og hurtighet, samt at den kan løftes opp slik at den tar mindre plass i rommet.

Vi kjøpte vår for 12.000/13.000 kroner ca.

Endte opp med denne fra Sportsmaster http://www.sportsmaster.no/Kondisjon/Tredemolle/T70.aspx

Og dere er fornøyd med den? Og ville kjøpt samme igjen? :happy:

Og dere er fornøyd med den? Og ville kjøpt samme igjen? :happy:
Ja, er veldig fornøyd! Da vi skulle kjøpe den så lurte jeg på om jeg skulle ha denne eller den som kunne kobles mot ipad slik at man kan løpe visuelt i en by (den har ikke luft eller plass til kopp). Jeg er så glad for at vi kjøpte den vi kjøpte! Er mye viktigere med luft og plass til vannflaske. Kan uansett legge paden på mølla om jeg trenger underholdning.

Ja, er veldig fornøyd! Da vi skulle kjøpe den så lurte jeg på om jeg skulle ha denne eller den som kunne kobles mot ipad slik at man kan løpe visuelt i en by (den har ikke luft eller plass til kopp). Jeg er så glad for at vi kjøpte den vi kjøpte! Er mye viktigere med luft og plass til vannflaske. Kan uansett legge paden på mølla om jeg trenger underholdning.

Sant nok. Tenker uansett at om vi kjøper er mølle, så kommer jeg til å sette en tv foran :happy:

Vi har Pro-form Performance 1450 og den står på kjellerstuen. Da kan vi kombinere trim, samtidig som vi kan være sammen som en familie :) har da tv og litt leker der også! Bruker den stort sett i vinterhalvåret når det er kaldt, mørkt og surt ute ;)

Back
Topp