Tredemølle!!!

Lucci

Elsker forumet
Jeg har fått sportmaster tredemølla av gubben min[:D][:D][:D][:D][:D] Gleder meg til å prøve den... [:)]

Wow, det får en si var noe til gave!
Er ikke det fryktelig dyrt?
Mener det er en tredemølle av det merket som står i gymmen på brannstasjonen her (får trene der av og til gjennom jobben til søss), om så er den veldig god synes jeg[:)]
Ikke det altså, jeg har ikke testet så veldig mange av de akkurat[8D]

Den var ett år gammel så fikk den for 6 lapper[:D] Men den var nok knapt brukt, ikke noe slitasje merker... Noe over 13 lapper ny trur je[:D] di er jo så dyre da, di største og beste er jo over 50 000 og tett på 80 huff

wow!!! så utrolig bra!!! [:)][:)][:)] tipper du gleder deg til å prøve den [:D]

så kjekt da!
jeg husker eg hadde trimsykkel i stuen.. satt på den en gang på 7 måneder.. resten av tiden hang eg klær på den! håper for guds skyld du er flinkere enn meg å bruke den :) hehe

Så heldig du er, det er min store drøm!
Vi selger slike, men de er i 80 lapper pluss klassen [&:]

ORIGINAL: KariKanin

så kjekt da!
jeg husker eg hadde trimsykkel i stuen.. satt på den en gang på 7 måneder.. resten av tiden hang eg klær på den! håper for guds skyld du er flinkere enn meg å bruke den :) hehe

hihi... har trimsykkel, har faktisk brukt den mye[:D] men kan bli litt fort lei ja[8D]

ORIGINAL: *tine*

Så heldig du er, det er min store drøm!
Vi selger slike, men de er i 80 lapper pluss klassen [&:]

Har sett på mange og ja, di har vært dritdyre, dette må ha vært ett lite kupp[:D] Og dyrere trengs absolutt ikke[:)] Har ønska meg lenge, men har ikke tatt meg råd til det... så nå er jeg GLAAAA[:D][:D][:D]

Back
Topp