Bkno1721410
Andre møte med forumet
Hvordan får man plass til tre barn? I hodet, i hjertet, i huset, i bilen…?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går av seg selv, det. Ønsker meg tre, og tenker at når hode og hjerte klarte seg mellom en og to, så er tre null problem. Ellers dør ingen av å dele rom. En kan dessuten kjøpe en annen bil - eller redusere kjøringen/dele seg opp når det er mulig. Går helt fint.Hvordan får man plass til tre barn? I hodet, i hjertet, i huset, i bilen…?
Signerer denne! Og jentene blir 6 og 8 før lille kommer. De har helt andre behov enn en babyJeg er mest bekymret for eget overskudd og kjenne på følelsen av å ikke være tilstrekkelig nok og likt for alle 3 Håper vi finner en god flyt
Ja, det er sant! Mye vil jo komme ann på eksisterende barns personlighet, behov, atferd osv også hvordan hele situasjonen blirSignerer denne! Og jentene blir 6 og 8 før lille kommer. De har helt andre behov enn en baby
Dette! Jeg plages ekstremt av disse bekymringene for tiden. Og kanskje aller mest: hvordan har man tid og overskudd? Tankene blir nok ekstra mørke når jeg er så ubrukelig pga kvalme og trøtthet som nå. Hadde samme tankene før nr. 2, og det har jo gått veldig fintHvordan får man plass til tre barn? I hodet, i hjertet, i huset, i bilen…?
Jeg sliter også litt med disse tankene. At jeg har plass i hjerte og hodet føler jeg, men dette med bil og hus kjenner jeg på. Mannen hadde akkurat investert i ny bil og det skal nok gå med 3 barn i den, men mulig jeg må sitte baki, klemt mellom to seter. Her ser vi også på muligheten for å gi de to største det store soverommet å dele på, sette vår seng på det minste rommet (vi er jo bare der når vi skal sove) og sette inn ei dobbeltseng på siste rommet til meg og baby så vi har eget rom for nattevåk. Da får mannen deale med de to andre. Våre to barn er veldig avhengige av å sove sammen med en voksen når de våkner på natt så mannen blir nok ikke ensom med det første Ellers stresser jeg med tanken om henting og levering i barnehage med to som allerede lager en del styr (2 og 4 år), lurer på hvordan dette skal gå med en baby på slep
Det tror jeg også, vare tenk hvor mange barn de hadde i «gamle dager», og da måtte de ofte dele rom og gjøre det beste ut av detSånn følelsemessig så kommer mye av seg selv. Samme når en går fra en til to. Ang hus og bil må man selvfølgelig se an økonomi. Det er mange bra barneseter nå som ikke tar såå stor plass, så å få det til i en «vanlig» bil er ikke umulig. Kjør til wn barnebutikk å prøv ut hva en får plass til.
Har man hus der man mangler et soverom feks, så kan de to i nærmest alder dele rom? Finnes mange løsninger som likevel kan gi litt egenplass selv om en må dele rom.
Tenker man gjør det beste man kan med de man har, så tror jeg også man klarer mye mer enn man tror