tre uker tilbake

edurt

Betatt av forumet
Blei satt tre uker tilbake, så nå er den nye terminen 19.10.06

Fikk du deg sykemelding? Skal se du får septemberbarn[;)]

når fikk du jentene dine hanne79? er i uke 36 nå og håper jeg får de snart.. begynner å bli tungt ja, legen snakker om igangsetting uke 38, håper de kommer ut av seg selv før den tid da

Det er så kjedelig å bli satt tilbake. Jeg ble satt tilbake bare en uke jeg da, men likevel det blir en uke lengre å vente til man sitter der med gullklumpene i fanget.
Jeg gleder meg noe så utrolig mye.

jeg tror også jeg får i september. blir nok sykemeldt i slutten av denne måneden. da begynner det og bli mye og gjøre på jobb, jobber på bensinstasjon.

gakka, er du sykemeldt? hvis, når ble du det?

ORIGINAL: squat

når fikk du jentene dine hanne79? er i uke 36 nå og håper jeg får de snart.. begynner å bli tungt ja, legen snakker om igangsetting uke 38, håper de kommer ut av seg selv før den tid da

Har lagt inn fødselshistorien min på egen tråd her inne. Supert at du har klart å komme til uke 36. Selv om det blir kjempetungt de neste 2 ukene, må du bare slappe av og håpe de holder seg på plass. Ikke noe kjekt å få for tidlig.

Ble tidlig sykemeldt pga blødning og elendig form, det var vel 2,5 mnd 100%.
Etter det gikk jeg over på 1 mnd med 50% sykemelding. I uke 21 gikk jeg over på svangerskapsperm og skal være det frem til permisjonen starter i august. Så jeg har vel egentlig så og si vært sykemeldt hele svangerskapet med unntak av den 1 mnd og den mnd med 50%.

Back
Topp