• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

tre uker og tett i nesa!

eow

Flørter med forumet
Jenta mi er tre uker gammel, men så innmari tett i nesa, stakkars!
Jeg har forsøkt med morsmelk, men uten hell. Saltvann gjorde at noe av snørra løsnet, men den sitter så langt oppe at jeg får ikke tatt ut noe selv. Kjøpte nesedråper idag, men liker ikke å bruke de når ho er så lita Men det står jo dosering til babyer under 4 uker, så det burde jo være trygt, selv om dama på apoteket ikke anbefalte å bruke det.

Natt til idag måtte ho ligge høyt med hodet for i hele tatt å få puste skikkelig, og jeg våknet med steinpupper fordi ho ikke ville spise noe særlig med så tett nese. Ellers går det forsåvidt greit for henne å spise, men hører at ho sliter litt med å få nok luft inn gjennom nesa.

Er det noen som har noen gode tips og råd til hva jeg kan gjøre?

Nesedråpene fungerte jo i endel timer, men når det frarådes å bruke de, så lurer jeg jo litt på hvorfor

tusen takk for det tipset! Skal prøve det etterpå. Får jo så vondt av vesla som ligger og kaver og sliter med å puste!

kjøp nesesuger [;)] funker som bare det. først den også har du i saltvannsdråper etterpå.

ORIGINAL: Azoria

kjøp nesesuger [;)] funker som bare det. først den også har du i saltvannsdråper etterpå.

jeg har en nesesuger, men jeg får det ikke til å fungere[&:] vet ikke hva jeg gjør galt, men ingenting kommer ut!

Back
Topp