Tre store kuler;)

sindarella

Betatt av forumet
Hei februarjenteremoticon . Hvordan er dagen i dag mon tro?
Har så mykje luft i magen og den står ut som en ballongemoticon ! Går det virkelig an å danne seg så mye gass! Uææææ. Brystene har blitt store og tunge med synlige blodårere og såååå vond! Så jeg går og bærer på tre store kuler i dagemoticon .  Var kvalm da jeg sto opp men nå begynner det å bli bedre så jeg er gleder meg til en ny dag som heldig gravid.

Hei du :)

Hehe, kjenner meg veldig godt igjen! Puppene er store og ømme, og magen er så oppblåst at jeg ser gravid ut i uke 18-19 :s Blir vanskelig å gjemme det, men hvis de spør så får jeg vel heller svare ærlig ;) Tror egentlig ikke noen spør heller da, siden jeg har litt mage fra før, så ser vel bare ut som jeg har lagt på meg ;p

I dag skal jeg på lunsj med ei venninne, spise gooood mat i byen og bare kose oss :D

Ha en fin dag alle sammen, håper du slipper kvalme og oppkast Sinderella :)

Takk for det MiniBolle2012. Tror nok ikkje jeg slipper unna den store kvalmen denne gangen heller. Har vært veldig kvalm i dag men den har gitt seg litt nå. Tar det som det kommer og prøver å tenke positivt. Har jo dere til å bygge meg opp når motet svikteremoticon . Kos deg på lunsj og nyt dagen. Her blir det fult hus og burdagsfeiring, (Gje me kraft og energi!) min kjære hadde bursdag på torsdag som feires i dagemoticon

Huff, jaa! Trodde også jeg kanskje skulle slippe kvalmen siden jeg hadde litt i starten, så gav den seg. Men i går og i dag har jeg spydd flere ganger, så jeg slipper nok ikke unna :(

Kos deg masse i selskap, det går nok helt fint :) Prøv å ikke stress for mye, han kan sikkert hjelpe til litt han bursdagsgutten også ;)

Stakkars deg.. jeg hater å spy. Tror jeg dør hver gang! Rart hvordan ett frø kan sette oss ut av funksjon. Satse på at det går over snartemoticon .

Back
Topp