Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, utrolig artig! Og ganske godt gjort! Det er 9 år mellom meg som er yngst og hun som er eldst, så at det plutselig skulle komme så tett er ganske overraskende og ikke minst koseligOj, så gøy da!!![emoji7][emoji7][emoji7]
Ja, det her var bare helt utrolig! Stakkars lillebror som blir onkel til tre så tett, pluss at på kjæresten hans sin side kommer det en baby tre dager etter meg. Så de to blir tante og onkel til fire på 6 ukerOi, det skal godt gjøres [emoji1] Men så gøy! Blir tre close søskenbarn da!

Ja, det her var bare helt utrolig!! Er tross alt 9 år mellom oss og ingen har barn fra førJøss. Så moro. Det hørtes ut som en drøm å kunne gå gravid og barseltiden sammen med søstrene sine. Jeg har ikke engang venninner i samme båt.

Så koselig da! Jeg har en søster og hun venter sin andre gutt 1 mnd før meg (i følge min menstermin, skal på oul fredag). Virkelig fint å være gravid samtidig med en søster eller to!Shit! Fikk i dag vite at ikke bare ei søster skal ha baby 6 uker etter meg, men også min andre søster skal ha 6 uker etter ossSå det blir travelt for besteforeldrene som får sine første tre barnebarn på kun 6 uker
![]()
Da er det jammen meg godt gjort.Ja, det her var bare helt utrolig!! Er tross alt 9 år mellom oss og ingen har barn fra før![]()
Utrolig koseligSå koselig da! Jeg har en søster og hun venter sin andre gutt 1 mnd før meg (i følge min menstermin, skal på oul fredag). Virkelig fint å være gravid samtidig med en søster eller to!
Det vil jeg si jaDa er det jammen meg godt gjort.
Shit! Fikk i dag vite at ikke bare ei søster skal ha baby 6 uker etter meg, men også min andre søster skal ha 6 uker etter ossSå det blir travelt for besteforeldrene som får sine første tre barnebarn på kun 6 uker
![]()
Wow så morro. Må være så koselig[emoji178]
Så gøy![]()
Det blir utrolig stas dette! Og Trultemor81, jeg hadde aldri trodd dette skulle skje jeg hellerSå fantastisk gøy!! [emoji2]
Har to søstre selv men tviler på at jeg får tilsvarende nyheter. [emoji38][emoji28]
Hun ene hadde jeg gjettet, men ikke hun andre! Så ble mildt sagt lamslått da nyheten kom i går! Så moro! Jeg gleder meg veldig! Blir superstas for søskenbarnaSånn hadde vi også det for 2 år siden!! Jeg, mi søster og min bror m termin innen 6 uker.. [emoji28][emoji7]
Stas, og veldig gøy nå for de små!! [emoji1][emoji1]