Tre søstre!

Huntress

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
Snøkrystallene2021❄️
Shit! Fikk i dag vite at ikke bare ei søster skal ha baby 6 uker etter meg, men også min andre søster skal ha 6 uker etter oss:Heartred Så det blir travelt for besteforeldrene som får sine første tre barnebarn på kun 6 uker:love7

Oj, så gøy da!!![emoji7][emoji7][emoji7]

Oi, det skal godt gjøres [emoji1] Men så gøy! Blir tre close søskenbarn da!

Jøss. Så moro. Det hørtes ut som en drøm å kunne gå gravid og barseltiden sammen med søstrene sine. Jeg har ikke engang venninner i samme båt.

Oj, så gøy da!!![emoji7][emoji7][emoji7]
Ja, utrolig artig! Og ganske godt gjort! Det er 9 år mellom meg som er yngst og hun som er eldst, så at det plutselig skulle komme så tett er ganske overraskende og ikke minst koselig :-)

Oi, det skal godt gjøres [emoji1] Men så gøy! Blir tre close søskenbarn da!
Ja, det her var bare helt utrolig! Stakkars lillebror som blir onkel til tre så tett, pluss at på kjæresten hans sin side kommer det en baby tre dager etter meg. Så de to blir tante og onkel til fire på 6 uker :hilarious:

Jøss. Så moro. Det hørtes ut som en drøm å kunne gå gravid og barseltiden sammen med søstrene sine. Jeg har ikke engang venninner i samme båt.
Ja, det her var bare helt utrolig!! Er tross alt 9 år mellom oss og ingen har barn fra før:shy:

Shit! Fikk i dag vite at ikke bare ei søster skal ha baby 6 uker etter meg, men også min andre søster skal ha 6 uker etter oss:Heartred Så det blir travelt for besteforeldrene som får sine første tre barnebarn på kun 6 uker:love7
Så koselig da! Jeg har en søster og hun venter sin andre gutt 1 mnd før meg (i følge min menstermin, skal på oul fredag). Virkelig fint å være gravid samtidig med en søster eller to!

Så koselig da! Jeg har en søster og hun venter sin andre gutt 1 mnd før meg (i følge min menstermin, skal på oul fredag). Virkelig fint å være gravid samtidig med en søster eller to!
Utrolig koselig :-)

Så gøy :D

Så fantastisk gøy!! [emoji2]
Har to søstre selv men tviler på at jeg får tilsvarende nyheter. [emoji38][emoji28]

Sånn hadde vi også det for 2 år siden!! Jeg, mi søster og min bror m termin innen 6 uker.. [emoji28][emoji7]
Stas, og veldig gøy nå for de små!! [emoji1][emoji1]

Sånn hadde vi også det for 2 år siden!! Jeg, mi søster og min bror m termin innen 6 uker.. [emoji28][emoji7]
Stas, og veldig gøy nå for de små!! [emoji1][emoji1]
Så moro! Jeg gleder meg veldig! Blir superstas for søskenbarna :D Vi unngår i hvert fall at en blir bortskjemt når det kommer tre på likt ;)

Så utrooolig koselig[emoji5] Skulle ønske d hadde vært meg også[emoji28]

Det hørtes jo veldig herlig ut! Så gøy ❤

Så spennende [emoji4] da kan dere nyte tiden sammen[emoji4]

Back
Topp