bergfrue Forumet er livet VIP 6 Okt 2010 #1 NEVN TRE ORD SOM ER SPESIELT VED DEG, NOE SOM HAR MED DEG Å GJØRE ELLER BESKRIVER DEG PÅ EN ELLER ANNEN MÅTE! Kan være til hjelp for de som ikke er så aktive bl.a. og i Missekåringen! Bruk gjerne ting fra tittelene i missekåringen når du skriver herogså.
NEVN TRE ORD SOM ER SPESIELT VED DEG, NOE SOM HAR MED DEG Å GJØRE ELLER BESKRIVER DEG PÅ EN ELLER ANNEN MÅTE! Kan være til hjelp for de som ikke er så aktive bl.a. og i Missekåringen! Bruk gjerne ting fra tittelene i missekåringen når du skriver herogså.
Stinoa Gift med forumet 6 Okt 2010 #3 Sterk aleinemamma Uavhengig Inkluderende - (Opphengt i at ting skal være så rettferdig som overhode mulig og inkludere flest mulig)
Sterk aleinemamma Uavhengig Inkluderende - (Opphengt i at ting skal være så rettferdig som overhode mulig og inkludere flest mulig)
T TinaL Forumet er livet 6 Okt 2010 #7 - Snill - Nysgjerrig [8D] - Sjenert Vet ikke om dette hjelper så mye på kåringen da :s Men som alle har fått med seg så er jeg jo VELDIG nysgjerrig :p
- Snill - Nysgjerrig [8D] - Sjenert Vet ikke om dette hjelper så mye på kåringen da :s Men som alle har fått med seg så er jeg jo VELDIG nysgjerrig :p
1 1980 Elsker forumet 6 Okt 2010 #8 Huslig. Skulle gjerne vært husmor og mamma på heltid [:D] Effektiv. Trege folk altså! Grrrrr.... [;)] Ærlig.
Huslig. Skulle gjerne vært husmor og mamma på heltid [:D] Effektiv. Trege folk altså! Grrrrr.... [;)] Ærlig.
FRK John Deere Forumet er livet 6 Okt 2010 #10 Æ e : sterk! en ræsar på kjøkkene å me vaskekostn vil andre bære det bæste [:)]
Heidi10+12 Gift med forumet 6 Okt 2010 #13 vimsete (spesielt nå i ammetåka [8D]) nygjerrig til 1000 (har tatoert et spørsmålstegn på anklen.. MÅ vite alt.. spørr og graver til jeg får vite det[;)]) godtegal!
vimsete (spesielt nå i ammetåka [8D]) nygjerrig til 1000 (har tatoert et spørsmålstegn på anklen.. MÅ vite alt.. spørr og graver til jeg får vite det[;)]) godtegal!
dramaohmama Forelsket i forumet 6 Okt 2010 #14 utadvent sta små gal, jeg spurte to venninder og sambo de sa akkurat d samme..[8D]
Marikii Elsker forumet Vårspirene 2021 6 Okt 2010 #15 Tålmodig Snill Treig - kanskje ikke alltid, men ofte seint ute...min store last i livet, men jobber med saken hele tida [:D]
Tålmodig Snill Treig - kanskje ikke alltid, men ofte seint ute...min store last i livet, men jobber med saken hele tida [:D]