Tre måneder til jul, hva har junibarna på ønskelista?

Siadle

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Folk spør, og jeg bare; "Ehhh".

Det eneste konkrete jeg har kommet på er lammeskinn til sprinkelsenga (første gang jeg har følt behov for det, de andre har jo ikke villet ligge der), og pysj fra Lilleba. Begge ønskene ble nevnt til moren min, og hun kjøpte begge deler. :knegg: Tilbake til start altså.
 
Vi tenkte å ønske oss bilstol. Regner med at det ikke er lenge etter jul at vi må bytte til neste størrelse :)
Sånn stor lekematte av «puslebiter»
Gåstol kanskje...
KLÆR definitivt! Hun vokser jo ut av alt hele tiden :p
Bilstol pose om vi ikke kjøper det selv først. Forresten noen som har tips om gode poser som også kan brukes med 5punkt sele?
Kopper, tallerkner, bestikk, smekker og slikt som passer for ei som skal begynne med mat :)

Skal sies at vi har mye vi kan ønske oss siden vi ikke har noe fra før av :p
 
Klær i str 74 eller 80, alt ettersom hva hun bruker til jul. . Ehm. Greit innlegg for tips.. haha
 
Dette er hva jeg har klart å komme på:
Ullklær både tykke og tynne
Bøker (eventyr, "den store", osv)
Flaske og matboks
Dukkevogn
Klær generelt
 
Her ønsker han seg diverse lampe, hylle, teppe osv til barnerommet sitt. Så ønsker han seg duplo og andre baby/småbarn leker da vi ikke har noe slikt etter eldste barnet, samt klær og ull :)
 
Yttertøy til barnehage start, klær, ulltøy, lammeskinn til vogn vis vi ikke kjøper det først.
 
Klær i str.80 eller større, bidrag til ny bilstol, lengre vognpose til neste vinter og leker.
Eventuelt sprinkelseng, men tror nok vi må ha det før jul sånn som han vokser..
 
Til nå fant jeg er kjempefint brukt ullsett + varm fin jakke og lue som jeg sendte til ene svigerinna mi å sa hun ønska seg ( de har dårlig råd og det var innen prisklassen de gir ) , så det har hun kjøpt (str74)

Utenom det så blir det nok ønske seg litt mer ullklær, regntøy.

Vi har liksom så ekstremt mye allerede. Ullpose,dunpose, dyner i forskjellige tykkelser, alt til soverommet, massevis av klær til de forskjellige størrelsene framover, varmedresser, bilstolposer, gåbil, haug med leker, gyngehester +++
Min mor handla inn en del til henne rett før hun døde, samt gav oss 10000 til ting hun skulle trenge framover [emoji173]️[emoji173]️

Men vi må nok finne på noe lurt for svigers godtar nok ikke at det kun står ulltøy og regntøy på lista [emoji85][emoji23]
 
Lekegrind, klær fra størrelse 80, leker, bøker og en tykk lekematte :happy:
 
Større sprinkelseng og robotstøvsuger :D

Robostøvsuger :Heartred:Heartred:Heartred


Vet ikke helt hva vi skal svare om det blir spørsmål om hva Johannes trenger/ønsker seg. Eneste jeg kommer på er lammeskinn egentlig. Kanskje jeg skal stjele Lilleba-pysjønsket også. :p
 
Tror jeg skal ha litt det samme som til dåpen :

-juniordyne
-penger til bolig
-penger
-fond
- lekekasse
-duplo
-barnehagesekl
 
Back
Topp