Tre dager før IKM...

Bamse

Forelsket i forumet
...og jeg testet POSITIVT!!!!![:)] Kjempe overraska, men glad selvfølgelig! Så nå skifter jeg til dette forumet! hihi...

Men det som surrer rundt i hodet mitt er: "Hva er det jeg må gjøre nå?" Skal jeg ringe lege, eller er det for tidlig ennå...? Hva gjorde dere når dere fant ut at dere var gravide?

Gratulerer så mye!!

Juhuuuuu, du er gravid!!

Klem, M

gratulerer så mye, og velkommen hit.

Når jeg fant ut at jeg var gravid (var 4+4) ringte jeg legen. Fikk beskjed om at det er jordmor som har hovedoppfølging her i Volda, så jeg måtte ringe dit, og da fikk jeg time allerede i uke 7. Der var det samtale om diverse rundt svangerskap, mine tanker, alkohol- og røykevaner, kosthold, og så sjekket de urin, blodtrykk og tok blodprøver - og så fikk jeg helsekort for gravide. Mange får ikke time før senere i svangerskapet, men det er vanlig at første kontroll er mellom uke 8 og 12 et sted...

Takktakk[:)] Er utrolig rart å tenke på at det vokser en liten spire inni meg. Tror jeg venter litt med å ringe til legen. Er bare 3+4 ennå. så venter vertfall til jeg er 4 uker (om ikke lengre). Har ikke helt gått opp for meg ennå tror jeg! Er så utrolig rart og tenke på...

Bok, hvilken bok? Er det noe vi får når eller kjøper?

Gratulerer så masse!
hvis du ikke har hatt problemer før så kan du vente til uke 8-12... Det er da de fleste er på første gangskontroll,men om du vil dit før kan du bare ringe å bestille[:)]

Dette er første gang jeg er gravid ja. Aner ikke hva det innebærer! Men tror jeg bestiller en time til legen i løpet av uken. For å høre litt om hva jeg skal gjøre osv. Tar dere noen spesielle vitaminer når dere er gravide?

takk[;)] Skal kjøpe det i morgen den dag![:)]

Folat er vel det vikrigste de tre første mnd tror jeg[:)]

Tok testen på en søndag, og jeg tror jeg var en av de første telefonene på legesenteret på mandag[:D] Ikke nødvendig rent fysisk, selvfølgelig, men etter 16 pp klarte jeg rett og slett ikke å dy meg[:D][:D][:D] Fikk time i slutten av uke 6.

Gratulerer så masse og gjør som du føler for angående legen! Ingen annen enn du som kan avgjøre når det er riktig for deg å ringe!!

Grattis, Og velkommen hit... [:D]

grattis med graviditeten[:D][:D] ønsker deg lykke til vidre...

gratulerer!!!![:D]

Back
Topp