Tre bilstoler i baksetet

lykkeT

Forumet er livet
Julibarna2014
Febbisbebbis'18
Hei!
Når babyen kommer blir det tre bilstoler i baksetet. Jeg tror vi bare har isofix på sidene (altså et midtsete uten). Noen med erfaring/samme utfordring? Hvordan løser dere det?

Samme her og lurer litt på det samme. Bare her har jeg ikke isofix i noen av baksetene.. Har en beltestol, en bilstol og skal ha en babystol:)
Lurer på hvordan jeg skal få plass til alle inni bilen og hvilket babysete som er smalest?:)

Vi skal kjøpe oss en S-max med isofix i alle tre setene, og må muligens bytte ut en av bilstolene til de største i en smalere modell slik at babystolen kan stå på en av sidene.

Trur vi skal kjøpe 7 seter [emoji6] må uansett bytte bil, for det er ikkje sjans å få 3 seter inn i den vi har, veldig smalt midtsete.

Vurderer og å kjøpe ny bil.. Begrenser seg veldig når man har 3. Har to beltestoler pluss babystol... Har ikke funnet mange vanlige 5 setere som tar tre seter! Men håper på å slippe 7 seter ala smax, for eldstemann har ikke lenge igjen før han kan kutte sete ;)

Har ikke tenkt så mye på det enda. Men alle setene vår har heller ikke iso-fix.. Mulig største på 6 havner i midten på pute da... evt ny bil...

Back
Topp