Tre barn på sykkel til barnehagen

Bergen05072016

Blir kjent med forumet
Januarlykke 2020
Inspirert av mitt eget inlegg av hvordan plassere 3 barneseter på best mulig måte ;)Nå lurer jeg på om det noen som frakter 3 barn på sykkel til barnehage og har noen tips? Jeg tenker at det er mulighet med dobbelhenger bak og en i barnesete. Men barnet i barnesetet vil jo sitte relativt eksponert ulikt vær. Er snakk om 2 km avstand.
 
Sykkelvogn med plass til 2 stk og en bakpå sykkelen.

Vet du om det finnes noe vind/vanntrekk eller tilsvarende for å beskytte mot vær og vind? Som en kan tre over barnesetet?

I sykkelvogn trenger en jo ikke kle på ungene så mye fordi de kan settes i poser/tepper og dra ned regntrekket som gjør at de sitter i le. Mens i sykkelsetet blir det jo så mye klær som skal på om en sykler i 10 minus eller høljregn..
 
Vet du om det finnes noe vind/vanntrekk eller tilsvarende for å beskytte mot vær og vind? Som en kan tre over barnesetet?

I sykkelvogn trenger en jo ikke kle på ungene så mye fordi de kan settes i poser/tepper og dra ned regntrekket som gjør at de sitter i le. Mens i sykkelsetet blir det jo så mye klær som skal på om en sykler i 10 minus eller høljregn..
Det gjør det. Bare å Google «regntrekk sykkelsete», så kommer det opp flere typer.
 
Back
Topp