Tre barn med samme forbokstav

MarcusMamma

Forumet er livet
Hva er deres mening om det?
Har to som begynner på M og vurderer det på nr 3. Alle er gutter :)
Jeg liker det mens noen syntes det blir krøll :P

Jentene her har det,bare at de starter eh..omvent.. MA og AM, fungerer for oss :)

Hvis de har litt enkle navn, kan det være fint. Type navnene til barna i "mormor og de åtte ungene".

Synes det blir litt mye jeg da, men samtiig har 2av 3 de å er det vel naturlig å velge det til nr 3 også

Liker det jeg! Jeg har også to på M. Ikke umulig at en evt tredjemann skal få navn på M heller :-)

Jeg synes det er koselig jeg:) kommer nok til å velge samme forbokstav her også:)

Om du ønsker det; kjør på! :) Jeg kjenner ei med tre gutter som heter Harald, Håvard og Håkon. Litt spesielt når du hører det første gangen, men ikke noe JEG henger meg opp i. :)

Vi har to på A. Min mening er at da må en eventuell tredje også være på A. Men jeg kjenner folk som har 2 på en bokstav, og 1 på en annen bokstav og jeg tenker ikke noe særlig over det heller akkurat. :)

Navnene kan jo være rimelig forskjellige selv om de begynner på samme bokstav... Velg navn som du liker, uavhengig av hva andre måtte mene.

Her ser det ut som alle våre felles barn får samme forbokstav A. Mens hans datter har M.
Så da blir det M, A, A, A.
Bror min tullar om å gi dei trippel A batteri i gaver :P

Vi er tre søsken med samme bokstav og ei som har en annen...stakkars henne :p

Bedre med enten alle like eller alle ulike. ;)

Kunne ikke tenkt meg å kalle barna mine med samme forbokstav.
Men nu har e bare 1 da :P Og tvila førr at da kjæm nån fleire ;)

Jeg synes det er litt harry :P

Kjenner en hel familie med samme bokstav, huff :P

Kjenner flere søsken (3 stk) med samme bokstav, så det er nok noen som liker det :p

Back
Topp