Tre barn av samme kjønn.. hva ble det fjerde?

Takk <3 i know.. føler meg bare så mislykket st jeg ikke klarte det.. av de få som får fire av samme så var såklart jeg en av de.. gruer meg til å fortelle det til andre nå. Kjipe kommenterer.. kjipt å måtte legge vekk drømmen min.. kjipt å aldri føle den lykkerusen etter en ultralyd og bare dra rett på shopping og glede seg liksom.

Skjønner følelsene dine veldig godt! Kanskje en mager trøst, men det kan nok være enklere for barnet å ikke være «alene» i den store gjengen :) Det har iallfall vært litt vanskelig for de jeg kjenner som er 3+1. Guttene dine får nok mye glede av hverandre! Og hvis babyen i magen hadde vært ei jente hadde den jo vært noen helt andre enn han som ligger der akkurat nå ❤️
 
Ble en gutt….
Sender deg mange klemmer. Er lov å føle skuffelse, men det blir å gi seg etterhvert når du blir vant til tanken, og når minste banet kommer tenker du nok at det aldri kunne vært en annen:)
 
Sniker fra juli
Sender deg mange klemmer:Heartblue venter selv gutt nr 4 og vi forsøkte også på jente ~ sånn bare på gøy for å ha prøvd:p
 
Det viktigste uansett er å få en baby som er frisk å har alle odds med seg. Kjønn blir bare en bonus om man har ett ønske.
Vi venter jente nr 3 og flere sier til meg at ja da blir neste en gutt, nei svarer jeg da. Vi stopper på 3 og er mer enn nok fornøyd med å vite at frøkena i magen har akkurat samme forutsetning som sine søstre til å bli en sterk å frisk baby.
Synes det å prøve på å få ett kjønn er litt rart, er så mange barn der ute som ikke har ett hjem og skulle de blitt valgt etter kjønn har de vell aldri fått ett heller. Tenk på hva som er viktigst❤️
 
Gjelder ikke meg, men et familiemedlem. Hun har 3 gutter og fjerde ble ei jente.
 
Back
Topp