trax park dressene

Mrs b

Forumet er livet
VIP
noen som har erfaring med dem?kjøpte to stk på coop obs,for latterlige 199 pr stk.trenger ekstra dresser hjemme og tenkte kansje snuppa kunne bruke de i bhg frem til våren.som en mellom dress.men vet ikke om jeg tør siden den var så billig[:D]tør jeg stole på kvalitteten.?

det er et norsk design.varme og tørre barn siden 1976 står det.virker gode.men man vet jo aldig[8|]

opp

Onkelen min eier firmaet som lager dem[:)] mamma er innkjøper der.. så vi har masse trax klær til Teo. Fornøyd med det meste, bl.a. den parkdressen, men er også en del som er i litt dårlig kvalitet - men som sagt, den dressen er jeg kjempe fornøyd med foreløpig i hvertfall[:D]

ORIGINAL: monjen

Onkelen min eier firmaet som lager dem[:)] mamma er innkjøper der.. så vi har masse trax klær til Teo. Fornøyd med det meste, bl.a. den parkdressen, men er også en del som er i litt dårlig kvalitet - men som sagt, den dressen er jeg kjempe fornøyd med foreløpig i hvertfall[:D]

oi,kunne vel ikke fått bedre svar en fra familien til eigeren av firmaet[:D]bruker du dem i bhg?holder den barnet varmt.syns den er litt tynn i foret[8|]

ORIGINAL: stardust

ORIGINAL: monjen

oi,kunne vel ikke fått bedre svar en fra familien til eigeren av firmaet[:D]bruker du dem i bhg?holder den barnet varmt.syns den er litt tynn i foret[8|]

ja,bruker dem i bhg..nå har jeg en som er helt tynn,den brukes på dager hvor det ikke er såå kaldt,med ulldress under..og ellers har jeg som er like tykk som dressene til reima,friends, osv.. den brukes når det er litt kaldere,med ull under[:)]

Back
Topp