travle dager!

Eiramjenta

Forelsket i forumet
Ja,her er favoritt hobbyen å krype rundt og rive ned alt som står på bordene, i vinduskarmen osv......

Flere aktive små?

Frøkna her er også veldig aktiv, sjelden hun har tid til å sitte rolig lenge om gangen lengre
Elsker å gjøre rampestreker, å rote utover alt mulig, som hun finner overalt, spesielt ting hun ikke har lov til

tjukkebolla^^ skrev:
Frøkna her er også veldig aktiv, sjelden hun har tid til å sitte rolig lenge om gangen lengre
Elsker å gjøre rampestreker, å rote utover alt mulig, som hun finner overalt, spesielt ting hun ikke har lov til

Det ble mistenkelig rolig i andre enden av stua i dag. Og ganske riktig: Jeg fant henne med tusjene til storesøster. Hun hadde klart å få av korken på den ene og tusjet på bodyen og strømpebuksen. Heldigvis var det gamle nesten for små klær som gikk rett i søppla. Hadde hun fått noen minutter til kunne vi fått noen intressante gulv og vegg mønstre

Jenten min krabber i rakett-tempo og har også blitt stødigere på to bein. Og hun er i tillegg litt av enn klatremus, det er i grunnen det som gjør det mest travelt ;o) Men jeg syns det er en herlig tid, med mye som skjer utviklingsmessig!

Jepp, nå synes hun der er morsomt om jeg "jager" henne, hun løper fra meg om jeg kommer mot henne og så er det kjempemorsomt om jeg småløper etter henne.

Ellers roter hun ut alt hun får tak i, og drar ting ned fra bordet og ut av klesskapet.

Hun her er heldigvis ikke så interessert i ting på bord og i bokhylle, men DVDene fikk kjørt seg en periode :P

Back
Topp