fy fillen jeg har hatt det travelt med hun lille. Di to fyste ukene trudde jeg at jeg skulle gå på veggene og bryte helt sammen. jeg har aldri sovet så lite som jeg har gjordt til nå. Cass hadde jo snudd døgnet så hun holdt leven hele natten så da fikk jeg ikke sove, og jeg måtte amme henne hver 2 time for å være sikker på at jeg fikk i henne mat. Til slutt gav jeg nesten opp, jeg har pumpet meg i det siste slik at samboeren kunne overta litt så jeg kunne få sove. den siste uken nå har hun ikke villet amme fra meg så jeg er redd jeg har ødelagt suge evnen hennes med tutteflaske, men i dag og i går har hun ammet av meg litt igjen. hun drikker utrolig godt om morningene fordi da drypper jo melka ut av meg her. Skal prøve amme sray nå og sånne skold for å prøve å få henne til å amme igjen. Hver gang jeg prøvde før ble hun lei og sovnet til brystet og da jeg tok henne vekk ble hun forbanna igjen fordi hun ikke var mett. Jeg trur også at vi har overfort henne noen ganger, fordi hun har hatt masse oppkast så hele melken kom opp igjen. Har prøvd NAN melke erstattning, trur ikke hun likte den, har kjøpt collet også nå som jeg skal prøve.
akkurat ei uke etter vi kom hjem havnet vi inn på sykehuset igjen. Cass fikk pustevansker og vi fikk helt panikk. jeg trur bare at at hun ble veldig forbannet av noe som tettet nesa hennes fordi det kom en stor busemann ut, men hun fortsatte å hyle og gispe etter luft så vi ble jo redde. Vi ringte legevakten kl 0200 om natten og ble henvist til sykehuset hvor vi måtte overnatte. helt forferdelig natt, viste jo ikke hva som feilte henne...
huff jeg har mye på hjertet her som vil ut ja, vi fortelle om fødselen min også, men tar det i en annen link...
takk for at du gadd å lese [:D]
cecilie og cassandra
akkurat ei uke etter vi kom hjem havnet vi inn på sykehuset igjen. Cass fikk pustevansker og vi fikk helt panikk. jeg trur bare at at hun ble veldig forbannet av noe som tettet nesa hennes fordi det kom en stor busemann ut, men hun fortsatte å hyle og gispe etter luft så vi ble jo redde. Vi ringte legevakten kl 0200 om natten og ble henvist til sykehuset hvor vi måtte overnatte. helt forferdelig natt, viste jo ikke hva som feilte henne...
huff jeg har mye på hjertet her som vil ut ja, vi fortelle om fødselen min også, men tar det i en annen link...
takk for at du gadd å lese [:D]
cecilie og cassandra