travelt ja...

Bebibooms

Gift med forumet
har jo knapt tid til en drit mellom baby, soving, turgåing, marcus... jah... livet... hheheeheheee.... så har vel ikke vert innpå på mangen uker.... Anton er nå blitt stooor gutt... 8 uker og 5395 kg.... wohow... matvett denne karen jah...

koser oss maaaasse.... [:D] tungt de første ukene, men nå har d løsna... litt mere rutiner nå... [:)]

sånn går nu dagan... alt fint hos dere jenter...??

Still waiting for u missme... [;)]

Godt å høre fra deg!! [:D][:D]

Kan tenke meg det er litt travelt ja. Men det er nok enormt mye glede inni de travle tidene [:)] Gleder meg!! [:D][:D]
Håper du titter innom når du får tid [;)]Du er savnet her!

Så koselig å "se" deg igjen! Håper virkelig du får tid til å være her mer[:)]
Snart bilderas av gutta dine??[8D]

Sååå morsomt at du er her inne i dag for i dag tenkte jeg sånn på at jeg rett og slett helt har glemt det...[&o][&o]
Har vært så travelt...[&:] Kunne kanskje slengt meg i bilen i neste uke???[:D] Ledig??

ja, da fikk jeg somla meg innpå... imponert over svar"raset" så denne tråden.... skjønner jeg ikke er så poppis... ahiiit au... [:)]
missme...vi venter ennå vi...hehe.... [:D]

[:D]

grattis m babyen medusa...[:D]

koselig å høre fra deg[:D]

har tenkt på deg[;)]

godt å høre at alt står bra til, pass på å nyt babyen, selv om tiden raser avsted[:)]

Haha... Ikke så mye action her inne lenger som før..[;)]
Skulle sende melding til deg i dag. Passer det på mandag??[:)][:)]

Hei!!! Bra at du ikke har glemt oss helt bort da[:D][:D][:D]

Tiden flyr ja. MÅ gjerne ta turen innom her oftere. [:)]

Hahaha kan skrive under på det gitt - travelt [&:] Men når man er alene hver kveld etter 7 som noen er så finner man tid gitt [8D]

Back
Topp