Trassig alder eller hva?

Mittlillemirakel

Juni 2012 Rocks<3
Storebror er blitt veldig vanskelig å ha med han å gjøre! Jeg sliter veldig om dagen, han skriker, hyler og gråter! Han har smokken konstant i munnen! Har han ikke det så skriker han i søvne til og med! Jeg må tvinge han til å skifte bleie og klær på, han hører ikke på meg når jeg roper vennlig! Han må bæres til bordet for at han skal spise og etter mye skriking og gråting så spiser han! Han vil ikke pusse tennene heller!
Jeg blir ekstra flau når vi er ute blandt folk! Han skrek så høyt i senteret i dag at noen holdt de seg for ørene liksom! Alle tittet på meg rart, bare gir at han ikke fikk kjøre matvognen med bil på! Dette har påvirket lillebror og når han skriker så blir lillebror skremt og gråter!
Prøvd å avlede, være rolig, men det hjelper ikke for ingenting er greit nå for tiden! Hva skal jeg gjøre?
Som jeg har forstått er det pga flytting og forandringer som har skjedd og at faren ikke er hjemme derfor er han så misfornøyd :( det er forsåvidt hs er enig med meg! Men jeg kjenner at jeg er helt utmattet :( at jeg ikke vet hvordan jeg skal takle det :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Guri, så ufattelig slitsomt:(
Ikke så mange gode råd, men håper det bare er en periode som snart går over...:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Huff så vanskelig :-(

Det er tydelig at han er påvirket av alle endringer den siste tiden ja:-(

Hvor er pappan?

Håper det går seg til om ikke lenge :)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Guri, så ufattelig slitsomt:(
Ikke så mange gode råd, men håper det bare er en periode som snart går over...:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Håper det går snart over ja, for det er virkelig slitsomt :( jeg klarte ikke å holde meg idag og braste i gråt :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff så vanskelig :-(

Det er tydelig at han er påvirket av alle endringer den siste tiden ja:-(

Hvor er pappan?

Håper det går seg til om ikke lenge :)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Pappaen jobber i Ørebro, han må jobbe ut oppsigelses tiden :( han er ferdig 20. august!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff, så slitsomt.

Er nok en reaksjon på alt. Du får holde ut, selvom tiden går nok sakte. Ingen andre som kan hjelpe deg?

Sender deg en god klem.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff så slitsomt, høres ut som en reaksjon ja.

Skjønner det er fryktelig slitsomt nå! Håper tiden går fort til 20 august!
 
Håper det går snart over ja, for det er virkelig slitsomt :( jeg klarte ikke å holde meg idag og braste i gråt :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Skjønner godt du brast i gråt...:( det gjorde jeg nesten daglig da lillegutt var liten:) Tøft med så tette barn!!


Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Har barnet ditt språk?? Vet mange barn blir frustrerte over å ikke kunne formidle meningene sine, noe som ofte ender i raseri/frustrasjon. Ellers så trur jeg det fortsatt er lurt å være konsekvent og sette grenser. Slik at han ikke lærer seg å skrike seg til viljen sin. Skjønner at det er vanskelig og frustrerende. Lykke til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff, så slitsomt.

Er nok en reaksjon på alt. Du får holde ut, selvom tiden går nok sakte. Ingen andre som kan hjelpe deg?

Sender deg en god klem.


Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, men heldigvis begynner han i barnehagen 18. Så håper jeg det vil hjelpe :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skjønner godt du brast i gråt...:( det gjorde jeg nesten daglig da lillegutt var liten:) Tøft med så tette barn!!


Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Det er virkelig tøft, alle sier det er bra, men syns ikke det sjøl!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har barnet ditt språk?? Vet mange barn blir frustrerte over å ikke kunne formidle meningene sine, noe som ofte ender i raseri/frustrasjon. Ellers så trur jeg det fortsatt er lurt å være konsekvent og sette grenser. Slik at han ikke lærer seg å skrike seg til viljen sin. Skjønner at det er vanskelig og frustrerende. Lykke til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Han kan bare noen ord! Så ja sikkert sliter han med å si sin mening! Jeg har visse grenser, han får bare smokken sin når han gråter, den må jeg gi han ellers vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med to gråtende unger :(
Tusen takk :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp