Trassalderen...

Tante Sofie

Gift med forumet
Jeg har en sønn på 3 år og 5 mnd.... Og han er midt i den verste trassalderen nå. I tillegg har han blitt storebror, og han har blitt så sutrete. Og veldig bestemt, han vet hva han vil for å si det sånn! Men ikke alltid jeg er enig med han.

Nå som Sofie er relativt nyfødt har jeg ikke så lang lunte heller, så det hender jeg eksploderer. Fra før av har jeg ikke så mye med tålmodighet heller....

Noen som har en 3 åring i hus, og som kan gi meg noen tips til hvordan jeg kan takle han???

Hver kveld sitter jeg med tårer i øynene fordi jeg har såå dårlig samvittighet overfor Oliver. Han vet jo ikke annet stakkar...[:(]

Godt å få luftet meg....

jeg har ikke akkurat noen gode råd å komme med, men jeg kan jo trøste deg litt med at jeg vet akkurat hvordan du har det!! Jeg har også en 3 åring som tester veldig mye grenser nå.... klem til deg! 

Jeg har en 2 åring som er kommet inn i den alderen. men går egentlig ganske fint synnes jeg. men ta en dag med kun han. Kanskje gå å kjøpe noen nye leker eller noe sånt. Også kan småen være hjemme med pappaen mens dere er ute og koser dere. det er vel oppmerksomheten han søker.

Vi var på senteret kun Ine og jeg i helgen. var ganske koselig. Men nå når det blir finere i været, så tenkte jeg at kun hun og jeg skulle dra til byen og kjøpe is. Kanskje gå på Akvariet

Merket her i helgen at Ine var litt sjalu når faren holdt på Melinda. Da hadde vi vært på senteret og hun gledet seg til å komme hjem til pappaen, men der satt han med Melinda i armene. Da gikk det fra et smil, til et lite lei seg ansikt.[:(] Da måtte jeg ta Melinda sånn at Ine fikk kosen sin.Og da gikk det greit igjen[:)]

Back
Topp