Trassalder

Mialine

Forelsket i forumet
Lillemor har vært en stund i trassalderen men nå syns jeg det er verre enn noen gang. Når vi er borte hos folk f-eks så er det et h...... å få hun med seg hjem igjen. Ikke vil hun dusje og ikke vil hun ut av dusjen, vi kler på og hun kler av og etc[:@] Blir så lei av det og ikke minst flau hvis det er fremmende mennesker rundt.

Flere som har det sånn?? Husker eldstemann var sånn også i den alderen, hun gråt til hun spydde.

Ja takk, merker trassen her også. Veldig bestemt på klær, og blir skikkelig sinna hvis hun ikke får det sånn hun vil ha det. Springer avgårde i butikken, men blir furten/sinna hvis hun da må sitte i handlevogn [8D]

Er ikke lenge siden jeg måtte bære henne med meg ut fra Bohus, hylende, bare fordi jeg tok på henne jakka hun ikke ville ha på seg da vi skulle ut. Er ikke mye kult når folk glor da nei [8D][:D]

godt å høre at det er flere, vi må også bære lillemor hylene ut av butikker og div... Gleder meg til den tiden er over[:'(]

ORIGINAL: mortiljenter

Jepp, det er sånn hos oss også[&:] ikke like moro hver gang nei.  Hadde en episode i helgen, hvor hun absolutt skulle ha is, og hun fikk ikke dette...skal si jeg fikk høre hvor dum jeg var.  Følte det ble ekko i butikken.  Jeg var dum og teit og promp og bæsj...alt det stygge hu kunne komme på [:o]...men det gikk over igjen. Men ganske flaut der og da for en "stakkars" mor og en flau storesøster [&o] [:D]

, må nesten le litt også, utrolig hva de små trolla kan finne på og si[:D]

Skjønner godt at storesøster og mor var flaue ja[8D]

Back
Topp