Trassalder.....

*Knalle*

Glad i forumet
kommer den snikende til jul.... hmmmm jeg har en anelse om at den har kommet hit.. jeg med min gode tolmodighet ,, dette kommer jo til og gå så bra. not.

fler?

her føles d ut som om trass alderen har vart sia sommeren, veldig egen, skal klare alt sjøl og blir d ikkje gjort på hennes måte får vi virkelig høre d...

storebror va ikkje slik...men han e jo gutt, har hørt at jenter e verre[:-]

Synes vi hadde en fæl periode i sommer og på begynnelsen av høsten. Masse skriking og hyling, alt skulle gjøres på hennes måte (ned til minste detalj [X(]) hvis ikke ble hun helt krakilsk. Lå på gulvet og hamra med hendene og sparka med føttene. Nå har det roa seg veldig (måtte det bare vare!) selv om hun absolutt vet hvordan hun vil ha det. Generelt sett går det ganske mye opp og ned i løpet av en dag, he, he

Her har vi hatt trassalderen siden i sommer....[:o]
Gurimalla, så forbannet han blir dersom jeg legger servelaten feil på brødskiva!![8|]
Venter ennå på den dagen dette går over....[8D]

Den har nok (desverre) kommet hit og..
Jeg eier jo ikke tålmodighet... Teller til 10 inni meg endel ganger i løpet av en uke gitt..

Her tenker jeg noen ganger at hun ble født trassig....men dette året her er nok den berømte alderen, ja.

uff, ikke snakk en gang[&:]
Her er det værst om morgenen. Der er en kamp hver morgen, vil ikke kle på seg, og vertfall ikke i riktig rekkefølge, hyler og skriker på gulvet i en evighet om ikke genseren kan på før bodyen osv..

Holder på å klikke, jeg skal jo rekke jobben også. I dag ble jeg så sinne å lei, og hadde sååå ont hele dagen og dårlig samvittighet[:(]

Kan ikke ha ho med på butikken omtrent, for ho legger seg ned som en slapp spaghetti og hyler, og ligger der og ignorerer alt og alle.

Og ikke minst om jeg har tatt på smør på brødskiva under osten. Og gud hjelpe meg den dagen jeg ikke tar på smør...

åh så deilig !!! haha
Fin fint at ikke det er bare her det er månelyst store deler av dagen. Fytti katta.

Så i frustrasjonen hva gjør vi , gir vi etter eller er vi den store stygge ulven som ikke gir seg.. hmmm jeg er litt midt i mellom desverre.
Prøver og stå på mitt. men så prøver jeg og møte litt på halvvegen også .

Som når det skal smøres brødskive.. da må vi gjøre sammen eller så skal hu gjøre det selv. hu er veldig flink klarer det og greier. men hvis vi skal forte oss. hmmm det er vell ikke noe som heter forte seg for en på 2 når jeg tenker meg om. eller 2,5 det er vell kanskje viktig snart det å . hahaha =)

Back
Topp