trass???

Philmani

Forelsket i forumet
noken her som har fått kjennskap til den kjære 3års-trassen??

Min kjære Phillip kan skape seg heilt!!
Gaula, hyle, ja nærmast FRESE til tider når han ikkje får det som han vil.
No har eg akkurat snakka med mamma i telefonen i 15minutt og han har skreke/gaula heile tida for at han skal få oppmerksomheita! ikkje noke gale med han der han sitte fint i sofaen å ser på disney, berre krakilsk.

Normalt sett er han en godklomp also, snill som eit lam og veldig kosete. Kan kome å kviskre meg fint i øyre at han e gla i meg osv. men plutselig er det som det nærmast går en 'djevel' gjennom han...

åhhh du er ikke den eneste som har en slik en i huset..[8D][8D][8D]

men vi begynte med timeout til slutt, og det fungerte veldig bra her.. nå trenger vi bare og gi en advarsel så hører hun somregel..
før kunne hun ha timeout 3-4 ganger i uka nå er det 1-2 ganger i mnd..[:D][:D][:D]

vi har prøvd,men trur kanskje vi må vere litt meir standhaftige.
Her har han funne ut at om mamma seie nei so går eg til pappa... der får han ja..
men noke må gjerast!

ORIGINAL: lykkeligmortil2

åhhh du er ikke den eneste som har en slik en i huset..[8D][8D][8D]

men vi begynte med timeout til slutt, og det fungerte veldig bra her.. nå trenger vi bare og gi en advarsel så hører hun somregel..
før kunne hun ha timeout 3-4 ganger i uka nå er det 1-2 ganger i mnd..[:D][:D][:D]

Janså absolutt! Min tåler ikke å få et nei, da blir det hyl og grin og legge seg på golvet og ikke minst surting i lang tid etterpå.

Akkurat nå er ikke jeg i det tålmodige gjørne rikting nok og kjfer på hver lille ting han gjør galt, men likevel. Jeg vil sier han hele tida, og det er som regel ikke det samme som meg og da blir det kræsj!

Får ham ikke til å gjøre noen ting og han gjør det heller ikke med mindre vi blir sinna og hver stemmen.

Vet snart ikke hva vi skal gjøre med ham, og time ut funker sånn delvis men da kand det bli mange ganger om dagen, eller i løpet av to timer...

Back
Topp