Trass

3 barnsmamma 2012

Gift med forumet
Antar dere har litt trass hos dere også?

Emilie trasser veldig ofte når jeg henter henne i bhg og hyler/skriker leeeeenge fredag tok det 45minutter, igår tok det kanskje 30min og i dag holdt ho på 1time!!!

Nå er jeg ganske lei, for det er lite trivelig for Oskar og jeg blir sykt sliten av å kjempe for å få henne ut av bhg og hjem.

Så da sa jeg at om du ikke slutter med tullet ditt nå blir det natta når vi kommer hjem. Som sagt så gjort - rett i seng kl 16.45 (jeg var i bhg før 15.30 og brukte goood tid. Ped.lederen så til Oskar sånn at jeg fikk tatt henne på do (ja hun prøver seg nå uten bleie, og har vært flink disse dagene[:)]) og i det vi starter med å ta på sko starter spetakkelet. Jeg sier at om hun tar på sko og genser kan hun leke 5min til før vi må gå (skal rekke buss) men trasser bare ENDA mer[&:]

Har lyst å bare sette fra meg jenta å gå fra henne for det skjer sååå ofte når vi henter henne.

Hva gjør dere om de trasser hjem fra bhg?[&:]

Har aldri hatt noe trass problemer, så kan jeg dessverre ikke hjelpe! [:D]

Men dytter for deg [:D]

ORIGINAL: Katrine_18

Har aldri hatt noe trass problemer, så kan jeg dessverre ikke hjelpe! [:D]

Men dytter for deg [:D]
[:)]

har holdt på 1 år her også minst

håper det avtar snart..[8|][&:]

Avtar snart? Det var vel i flere år men kommer i perioder?

Noen spøker med at trassalderen begynner når de er to og varer til de er tyve[;)][:D]

Nei, vi har heller ikke den type trass... Klart det oppstår noe episoder, men ikke slik du beskriver... Du er ikke redd for legging blir et senere problem da om du bruker det som straff?[8|]
Men er vanskelig å vite hva man skal gjøre, har du forhørt deg på hs da om dette konkrete problemet?

Her må han sitte to min. i gangen om han ikke gjør som han skal tross advarsel, nå blir det snart tre minutter. Har hørt at de kan sitte like mange minutter som de er år...
En slik time out funker her, men hvet at det ikke funker alle steder.

Har den konkrete episoden vært mange ganger i lengere tid?, du tror ikke det kan være en form for sjalusi ovenfor den lille da?

Back
Topp