trass

• Trådstarter Trådstarter Nummer1(-:
  • Opprettet Opprettet
N

Nummer1(-:

Guest
hvordan ligger det an hos dere - har de hatt noen 4-årstrass?

Tja, tjoo.. det kommer å går den trassen[8D] Stortsett er hun i godt humør da,
men når hun får sånne trasstak er det best å bare overse henne så slutter hun..
Har hatt ett par sånne " Nå må vi bare gå tilbake i bilen" når vi har vært å handlet -
men hun synes ikke det er kult i det heletatt, så da er det bare å minne henne på at
hvis du ikke hører så må vi ut i bilen uten å handle.. Å da går det greit da, ikke noe
moro å sitte der liksom..[:)]

Hadde en god del trass i vår og t.o.m i sommer, men det har heldigvis gitt seg. Men tror trassen hadde sammenheng med at Adrian begynte å bli mer mobil, og ble en mer trussel mot Marcus og lekene hans. Nå er det nesten ingenting [:)] Vi har aldri hatt noe spesielt med trass før nå, men en gang må jo være den første [;)]

ORIGINAL: Cahaal

Hadde en god del trass i vår og t.o.m i sommer, men det har heldigvis gitt seg. Men tror trassen hadde sammenheng med at Adrian begynte å bli mer mobil, og ble en mer trussel mot Marcus og lekene hans. Nå er det nesten ingenting [:)] Vi har aldri hatt noe spesielt med trass før nå, men en gang må jo være den første [;)]

likt som her det - omtrent første runde med ordentlig trass, å heldigvis ble den kort[;)]

Her trasses det titt og ofte. Har to gutter som til vanlig er noen stabeist, og når da trassen kicker inn og så kan vi bli ganske kokte i topplokket både eg og mannen[;)]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Her trasses det titt og ofte. Har to gutter som til vanlig er noen stabeist, og når da trassen kicker inn og så kan vi bli ganske kokte i topplokket både eg og mannen[;)]

Samme som her....bare at det eine stabeistet er ei jente. (les: dramaqueen)[;)]

Har ennå ikke merket noe trassing her ,men jeg venter jo ennå på at eldstemann skal komme i trassalderen...
Og Lill Pill - det har ingenting med å være enebarn å gjøre!! Ikke hør på de tullingene som påstår slikt! Det er personligheten til barnet som spiller inn. Jeg har jo på en måte to enebarn ,med 13 år mellom så var i alle fall eldstemann enebarn lenge... Og det var ingen trassing! Han var enebarn og SETT ,men ikke bortskjemt! Han er svært rolig av natur ,og "snusfornuftig".. Som nå lillebroren er.  Jeg pleier å si at jeg skjemmer bort ungene mine selv,for ingen andre gjør det godt nok[8D][:D]
Men noen barn er mer aktive,og tempramentsfulle av natur - og da blir det trass... Alexander har en lekekamerat,ei jente på snart 4 år - med rødt krøllete hår og et temprament som passer til[:D]. En real krutt tønne ,men så fantastisk herlig ,selv når hun eksploderer[:D](Jeg er bare lykkelig for at jeg slipper å håndtere det tempramentet i hverdagen.. Men søsteren hennes er en rolig og blid - ikke trassig unge... )

Back
Topp