Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OMG JAAAAAAA :)Lbaby skrev:
Huff, ble noen svake stunder for meg gitt. Men nå har jeg stått opp både på natt og morgen alene med jentene, så tok sin tid å få vekk.. Hadde jo perioder hvor jeg var våken kl 01, 03 og 05, for så å måtte opp kl 6 for å dra på jobb..
Men nå er det fryd på den fronten med 2 jenter som sover hele natta. Nå er det bare å få Ella til å sove lenger, for Nora er en engel og sover til alt fra 07.30-09, mens Ella er våken fra 06-07..gjeeeeesp..:)
Som et tillegg - Vesla har flere nattskrekk anfall i løpet av kvelden med mye gråt og hyl - mini sover glatt gjennom hele styret! Hun bryr seg heller ikke om Vesla får et trass anfall i legginga - og de legger seg samtidig. Tror mini er ganske vant til støy og uro fra Vesla og at selv om hun hyler så er det ikke "farlig" - det er "bare" storesøster...Athravil skrev:
Nja, det har vel hendt Han er mer var for lyder på dagtid enn kveld og natt. Da kan hun hyle og skrike uten at han våkner.*Fie og Rangen* skrev:
Men prøver å unngå værste bårkeriene midt i luren, setter henne noenganger ut på terassen på andre siden av huset så får hun bælje ferdig, haha.