trapper(samme som nov09)

hhennes

Forumet er livet
vi har mange halve etasjer, og derav mange trapper..
vi har satt opp 2 trappegrinder så tuppa ikke skal dette ned trappa. men vi har 2 trapper der hun kan klatre opp.. bør vi sette opp grind??
hun er kjempeflink å klatre opp trappa.. og kommer seg opp og frem..
andre som lar barna klatre i trapper??

oi da er hun flink hvis hun greier trapper alt. her har vi nesten akkurat begynt å krabbe[:)]

Jeg ville nok satt en grind nede også[:)]

der hun klatrer opp er det ikke trappegrind.. så hun klatrer opp trappa og går inn på rommet sitt.

Ja hun er liten og nett. kommer seg rundt overalt-så er ganske travelt.

Jeg ville nok satt trappe grind nede også, for er som trampepus sier, klatrer hun helt opp, blir det som å dette hvis det ikke var grind der... Her har vi ikke grind nede, for vi er bare der når vi skal sove, og hvis vi ser på tv der, så passer vi alltid på henne [:)]

Ville hatt grind på alle trappene. Selv om hun er flink til å klatre i trapper skal det lite til før det går galt.
Vi har bare en trapp og kun grind i den ene enden (andre enden er vet utgangsdøra), og her klatrer han i trappa så fort han ser at grinda åpnes.

Vi må ha grind på alle trappene. Har krabber opp og ned uten problemer. Og han er veldig rask.

Jeg har og trapp hun kan klatre opp,ikke at hun gjør det enda da.
Kommer ikke til å sette opp grind, får heller passe på.

ORIGINAL: harmoni

Du er gæren! [8D]
Her er han oppe i 2.etg på no time. Må ha grind både oppe og nede!

Aksel elsker å klatre i trapper og, vi har ingen trapper.
Kun ute.
Men hos svigers klatrer han fra terassen og ned til asfalten og opp igjen. Og det er to trinn fra terassen og inn og der klatrer han og.

Hvor mange trinn er det da?

ORIGINAL: Pliiingrid

ORIGINAL: harmoni

Du er gæren! [8D]
Her er han oppe i 2.etg på no time. Må ha grind både oppe og nede!

Er vel vesentlig forskjell på våre to sitt aktivitetsnivå[;)] Har ett par venninner med sånne bedagelige barn som min, de har ikke hatt grind oppover og det har gått helt fint. Så tenkte jeg skulle prøve[8|]

Her har han ikke begynt å klatre i trapper enda, men det kommer! Vi har bare en trapp, men trappegrind både oppe og nede. Er fort gjort når de klatrer at de plutselig faller ned. Skjedde med min nevå. Han falt ned bare tre trinn og fikk bare blåmerker, men det kunne gått mye verre. Så jeg anbelaer å sette opp ned også!

Her klatres det i trapper(går alltid bak da[8D]) og det går jammen fort unna! Han synes det er kjempegøy[:D]

Maja krabber også trapper, fint både oppover og nedover, men hun er jo ikke heelt stødig, så tror jeg ville sperret av, ja.

Ellers må man jo passe på hele tiden...

Isak er en liten klatremus i trapper, men på søndag fulgte jeg litt dårlig med, og han begynte å snu seg etter et trinn og trilla selvfølgelig ned.. fikk deeet blåmerket i panna for traff trinnet på vei ned. Heldigvis var det bare et trinn han datt ned [8D]

Back
Topp